  • Data: 2015-12-13 09:25:54
    Temat: Re: Jak się dziś robi radio
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PeJot pisze tak:

    > Czołem. W ramach edukacji młodego pokolenia chciałbym z synem
    > zrobić tuner FM z gotowego kitu. Z 10 lat temu na rynku było
    > więcej takich zestawów, dziś udało mi się znaleźć *tylko* to:
    >
    > http://sklep.jabel.com.pl/produkt/166/11/Zestawy_do_
    montazu/Zestawy
    > _Audio_Video/J-255_Stereofoniczny_tuner_UKF.html

    Taki rozdrobniony na początek? Można poznać bloki odbiornika
    ale może się skończyć na "pozwól tata zobaczy dlaczego nie gra".

    Może zróbcie taki na początek. Nie trzeba kitu.

    http://asterion.almadark.com/wp-content/uploads/2010
    /01/esquema-tda7000.jpg

    https://youtu.be/G53dOQQNxWk

    --
    Piter

    elektronika to pasja nie źródło utrzymania (c) Staszek