  • Data: 2020-03-22 15:15:20
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-22 o 14:11, cef pisze:

    > Ale nie o to chodzi, żeby wyłapać wszystkich.
    > Nemcy nie wyłapali wszystkich, tylko znacznie więcej niż my.
    > Jak zrobisz 200tys w Polsce to jaki będzie wynik?
    > Bedzie więcej czy mniej zakażonych?

    Teoretycznie powinno być dużo więcej, praktycznie to loteria, może być
    dużo może być trochę więcej.

    > Dlatego uważam, że na chwilę obecną te wyniki nie dają podstaw do
    > jakiegokolwiek wnioskowania. Można by nawet powiedzieć, że jest
    > tak dobrze, że nie wiem po co wprowadzono jakiś stan epidemii.
    Bo minister wie to czego mu nie wiemy, że przy tej ilości testów,
    zarażonych de fakto jest 3-5 razy więcej niż podają, wynika to ze
    statystyki, to podobnie jak jak np: badanie opinii na reprezentatywnej
    grupie, wystarczy tysiąc z małym hakiem żeby mieć zdanie na temat
    większości w kraju.

    > Gdyby wyłapać więcej zakażonych i zaklasyfikować kilkanaście ofiar więcej,
    > to mielibyśmy wynik, który źle by wyglądał medialnie,
    > więc skoro można manipulować danymi, to dlaczego by tego nie robić?

    Zawsze tak było i będzie, a że w tle mamy wybory to tym bardziej jest
    wyczulona na pokazanie jaka jest skuteczna, gdyby nie wybory to mogło by
    być u nas podobnie jak w Anglii.

    --
    Janusz