  • Data: 2020-03-22 15:09:50
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 14:11:12 +0100, cef napisał(a):

> [...]
    tygodniu od zakażenia. W związku z czym badanie należy robić dwa razy. Drugi raz po
    tygodniu. W tym czasie badany musi być bezwzględnie izolowany. Zarażony zaczyna
    zarażać następnego dnia po zarażeniu. Test nie daje odporności i pokazuje stan w
    czasie przeszlym. Jeśli po pierwszym badaniu ludzi trzeba izolować minimum na tydzień
    to po co robić pierwsze badanie. Wystarczy izolować dwa tygodnie. Jeśli ktoś nie był
    zarażony to zostanie wypuszczony po kwarantannie. Chorych wyłapie się po tygodniu bo
    będą kaslali i mieli wysoka temperaturę, i też trafia na kwarantannę do czasu aż
    wyzdrowieją albo wykitują. Testy mają sens przy stwierdzaniu czy pacjent wyzdrowiał.

    > Ale nie o to chodzi, żeby wyłapać wszystkich.
    > Nemcy nie wyłapali wszystkich, tylko znacznie więcej niż my.
    > Jak zrobisz 200tys w Polsce to jaki będzie wynik?
    > Bedzie więcej czy mniej zakażonych?

    Wiecej, ale czy to bedzie liczba zgodna z rzeczywistoscia ?

    A propos - tak sie testuje w Brukseli
    https://wpolityce.pl/polityka/492252-tusk-zle-sie-po
    czul-ale-nie-mial-testu-co-na-to-opozycja

    Tylko ... Belgia ma mala ilosc przypadkow, ale tez mala ilosc zgonow.
    Maly kraj co prawda ... ale wyniki znacznie lepsze od Holandii.

    J.