  • Data: 2020-03-21 23:53:18
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 21 Mar 2020 15:43:58 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Celowo Ciebie podpuściłem.
    > Bo Ty z tych co jak dostają w twarz danymi to rzygają coś o PIS.

    Ty kiedykolwiek jakieś dane przytoczyłeś? Chodzisz i pytasz o podstawowe dane
    jak przedszkolak.

    > Nie pierwsza moja dyskusja z Tobą i stąd mój wniosek.
    > Jutro dyskusje możemy kontynuować.

    Z tobą o czym?

    > Masz czas to zweryfikuj ile dni Niemcy w działaniach są za Polską.

    Właśnie czytam:
    "NBP dodrukuje złotego. Będą środki na tarczę antykryzysową"
    Dzięki obniżce stopy rezerw obowiązkowych NBP uwolnione zostanie około 40 mld
    zł z banków, które prawdopodobnie trafią w obligacje rządowe - ocenia Rafał
    Benecki, główny ekonomista ING Banku Śląskiego. Resztę, czyli 60-90 mld zł
    dostarczy NBP, z dodrukowanych pieniędzy.

    Nooo, widzę że w radosnej twórczości zdecydowanie nad nimi górujemy.

    > A jeszcze jedno:
    > Napisałeś że Niemcy 20tys testów wykonali. Polacy ponoć 10tys.
    > Liczbę ludności Niemiec i Polski w necie znajdziesz bo dyscostam Tobie nie
    zarzucam.
    > Liczbę zakażonych u nas i u Niemców też znajdziesz. Liczbę zgonów też.

    200 tys. gamoniu. Nawet poprawnie przeczytać nie potrafisz.

    > Napisz co tam Tobie wyszło jak te dane przejrzałeś.

    Wyszło mi, że należysz do tej dużej grupy Polaków nierozumiejących co czytają.