  • Data: 2020-03-22 09:45:10
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Cavallino, 22 mar 2020 w news:r57552$crt$1$Cav@news.chmurka.net
    napisałeś/aś:

    > Co nic nie zmienia, bo nadal nie wiadomo ile jest przypadków
    > zakażeń, więc nie można wyliczyć umieralności.

    Oczywiście, że nie wiadomo. We Włoszech średnia zarażonych to 63 lata, a
    zgonów 80. Chyba nie są aż tak starym społeczeństwem
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    10117,tragiczna-doba-
    we-wloszech-w-24-godziny-z-powodu-koronawirusa.html

    A na weszlo piłkarz Sampdorii mówi tak:
    Nawet nie myślałem, że mam wirusa, miałem 37,5 stopnia gorączki. Dzień
    później w ogóle jej nie miałem. Gdybym nie wykonał testów, mógłbym wyjść
    z domu i kogoś zarazić. Zrozumiałem, że wielu zakażonych nawet nie zdaje
    sobie sprawy z tego faktu
    Wiem, że sportowiec, to co innego, ale jednak.