-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak ruszać pod górkę zeby samochód się nie stoczył
Date: Sun, 28 Feb 2016 09:02:54 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <nau9jb$dbj$1@node2.news.atman.pl>
References: <56c177c9$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1adef$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1af51$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1bba4$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<n9snqr$e8v$1@node1.news.atman.pl> <na4iut$esa$1@node1.news.atman.pl>
<na4jje$2jt$1@node2.news.atman.pl> <na4k1n$kib$1@news.vectranet.pl>
<na4koh$3ml$1@node2.news.atman.pl> <naeil0$ooo$1@node1.news.atman.pl>
<naf3pp$ade$1@node1.news.atman.pl> <nafoqm$et8$1@dont-email.me>
<nahljm$vme$1@node1.news.atman.pl> <nanlg0$ba2$1@news.vectranet.pl>
<naparu$vju$1@node1.news.atman.pl>
<56d2a7f5$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1456646571 13683 83.142.198.226 (28 Feb 2016 08:02:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Feb 2016 08:02:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <56d2a7f5$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577551
[ ukryj nagłówki ]On 28.02.2016 08:55, Marcin N wrote:
> Ty serio piszesz?
> Przecież klasyczny automat hydrokinetyczny rusza idealnie. Żadnych
> opóźnień. Strasznie dziwne są argumenty przeciwników automatów.
Manual też tusza idealnie - tylko kierowcy czasem od ideału odbiegają.
Podobnie zresztą jak w automatach.
> Ruszanie manualem należy do najtrudniejszych manewrów w samochodzie.
A ja myślałem, że parkowanie na kopertę, albo wychodzenie z poślizgów.
Bez jaj - jak komuś gaśnie czy wyje, to znaczy, że po prostu nie umie
manualem ruszyć. Ale to nic trudnego, w ciągu powiedzmy 2 godzin idzie
się naumieć.
> Czy ręczne korbki do otwierania okien też górują nad elektrycznymi? Czy
> brak wspomagania hamulców jest lepszy od wspomagania? Itd.
Z jakiegoś powodu w rajdach i sportach motorowych jednak są chyba
manuale. Poza tym jak pisałem - niektórzy wolą manuale... bo po prostu
lubią. I co zrobisz?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.16 09:30 Marcin N
- 28.02.16 10:08 re
- 28.02.16 10:19 Shrek
- 28.02.16 10:24 Shrek
- 29.02.16 09:03 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=