  • 11. Data: 2010-05-31 15:09:18
    Temat: Re: Jak rozumiecie ten punkt warunków ubezpieczenia?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Miecio" <m...@w...pl> wrote in message
    news:hu05cn$mvn$1@mx1.internetia.pl...

    > Dzięki wszystkim za odpowiedź. Powiem brzydko - niech ich huj strzeli.
    > Czyli mam 10% udział własny gdy podczas szkody kierującym nie będzie
    > właściciel/użytkownik pojazdu. Jak mam wpisać 30 osób jako użytkowników
    > pojazdu?
    >
    > Co za durny punkt.

    Wcale nie durny, malo to gowniarzy z zerowym doswiadczeniem rozbijajacych
    sie samochodami tatusiow ze znizkami?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-05-31 15:13:17
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-31 15:09, kamil pisze:

    > "Miecio" <m...@w...pl> wrote in message

    > Wcale nie durny, malo to gowniarzy z zerowym doswiadczeniem
    > rozbijajacych sie samochodami tatusiow ze znizkami?

    Kolego weź przeczytaj cały wątek bo bredzisz.
    Chodzi właśnie o to, że zapis ten nie eliminuje małolatów tylko osoby
    niebędące właścicielem/użytkownikiem wpisanym w dowodzie.

  • 13. Data: 2010-05-31 17:01:13
    Od: "M.H." <m...@o...pl>

    W dniu 2010-05-31 13:36, Miecio pisze:

    > Dostałem takie info od agenta:
    >
    > "Zapis ten dotyczy właściciela,który nie ukończyłby 25 lat lub
    > prawojazdy krócej niz 4 lata.
    > W Państwa przypadku właścicielem jest Leasing a użytkownikiem Państwa
    > firma"
    > dzwoniłem na infolinnie - mówią to samo.
    >
    > No kurcze w warunkach piszą jedno, mówią drugie.

    Powiedzmy, że będzie szkoda i trzeba będzie wypłacić kasę. Będą się
    powoływać na podpisane przez Ciebie pismo, czy na to co ktoś powiedział
    w rozmowie telefonicznej (ciekawe czy nagrywanej) ?

    Pamiętaj, że gdy trzeba sprzedać produkt (tu polisę), wszystkie
    wątpliwości u potencjalnego nabywcy są wyjaśniane zgodnie z jego
    oczekiwaniem.
    Kiedy przychodzi do roszczeń, bywa inaczej. Być może w tego rodzaju
    umowach i OWU celowo używa sie tak mętnego języka, aby zbałamucić
    potencjalnego nabywcę.

  • 14. Data: 2010-05-31 18:03:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w

> [...]
    > Państwa firma" dzwoniłem na infolinnie - mówią to samo.
    >
    > No kurcze w warunkach piszą jedno, mówią drugie.

    W razie czego to tekst pisany liczy sie bardziej, chyba ze masz
    nagranie rozmowy .. najlepiej sprzed zawarcia umowy :-)

    Masz kopie wniosku ?
    Byc moze chodzi o osobe kierujaca, inna niz wlasciciel i/lub
    uzytkownik, ktora spelnia kryteria "Osoba o zwiększonym ryzyku
    ubezpieczeniowym".
    Kryteria okreslone na formularzu wniosku.

    A konkretnie - doplata w razie prowadzenia pojazdu przez
    maloletniego :-)

    Napisac pismo z prosba o wyjasnienie ?

    J.