  • 1. Data: 2010-05-30 21:26:17
    Temat: Czy po wymianie amortyzatorów przednich na nowe musze robić zbieżnosc?
    Od: "Piotr Megabajt$" <m...@p...onet.pl>

    Czy po wymianie amortyzatorów przednich na nowe musze robić zbieżnosc?

  • 2. Data: 2010-05-30 21:32:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Piotr Megabajt$ pisze:
    > Czy po wymianie amortyzatorów przednich na nowe musze robić zbieżnosc?

    Nie.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-05-30 21:37:51
    Od: "j...@p...onet.pl" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-30 21:32, DoQ pisze:

    > Nie.
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    W McPhersonie też nie trzeba ustawiać?

    Janusz

  • 4. Data: 2010-05-30 21:39:37
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > W McPhersonie też nie trzeba ustawiać?

    Zależy czy wymieniasz sam wkład bez ingerencji w mocowanie kolumny czy całą
    kolumnę.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-05-30 21:59:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Sunday, May 30, 2010, 9:26:17 PM, you wrote:

    > Czy po wymianie amortyzatorów przednich na nowe musze robić zbieżnosc?

    Które amortyzatory i w jakim samochodzie? Bo zazwyczaj nie ma takiej
    potrzeby.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-05-30 22:00:46
    Od: "j...@p...onet.pl" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-30 21:39, Lewis pisze:
    > Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>> Pozdrawiam
    >

    > Zależy czy wymieniasz sam wkład bez ingerencji w mocowanie kolumny czy
    > całą kolumnę.

    Właśnie, wymieniałem kiedyś w Seicento i mechanik twierdził, że trzeba
    ustawić i ustawił coś tam.

  • 7. Data: 2010-05-30 22:17:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Które amortyzatory i w jakim samochodzie? Bo zazwyczaj nie ma takiej
    > potrzeby.

    Juz pisal przecie - Cinqo Cento 91 ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 8. Data: 2010-05-30 22:19:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Sunday, May 30, 2010, 10:17:22 PM, you wrote:

    > Juz pisal przecie - Cinqo Cento 91 ;-)

    Myślałem, że to jego podpis... Tym baardziej, ze tam coś o pacjencie a
    niedawno o rodzeniu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2010-05-30 23:52:43
    Od: "Piotr Megabajt$" <m...@p...onet.pl>

    > Juz pisal przecie - Cinqo Cento 91 ;-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Dziękuje Pawle

  • 10. Data: 2010-05-31 09:27:43
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > W McPhersonie też nie trzeba ustawiać?
    Zależy jaka konstrukcja kolumny. Np. w CR-V I gen. nie trzeba bo wymienia się
    sam amortyzator. Jednak już w CR-V II gen. amortyzator zespawany jest z
    ramieniem zwrotnicy. I teraz wszystko zależy od dokładności wykonania. Być może
    oryginały są tak zrobione, że nie trzeba. Ja wymieniałem na inne i gołym okiem
    było widać, że ramię jest pod innym kątem. Trzeba było ustawić zbieżność.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/