  • 1. Data: 2010-05-31 11:52:04
    Temat: Jak rozumiecie ten punkt warunków ubezpieczenia?
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Jak rozumiecie ten punkt warunków ubezpieczenia?

    "Osoba o zwiększonym ryzyku ubezpieczeniowym - osoba kierująca pojazdem,
    inna niż właściciel i Użytkownik pojazdu, spełniająca określone przez
    WARTĘ we wniosku o ubezpieczenie kryteria wieku i okresu posiadania
    uprawnień do kierowania ubezpieczonym pojazdem."

    Czy osoba o zwiększonym ryzyku to:
    - Jakakolwiek osoba (spełniająca wymagania wiekowe) niebędąca
    właścicielem/użytkownikiem pojazdu?

    czy

    - Osoba niebędąca właścicielem/użytkownikiem pojazdu która nie spełnia
    warunków wiekowych?

  • 2. Data: 2010-05-31 12:00:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Miecio" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > uprawnień do kierowania ubezpieczonym pojazdem."
    >

    > - Osoba niebędąca właścicielem/użytkownikiem pojazdu która nie spełnia

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-05-31 12:16:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

> [...]

    Przecież jest wyraźnie napisane, że taka która je SPEŁNIA.

  • 4. Data: 2010-05-31 12:17:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Czy osoba o zwiększonym ryzyku to:
    > - Jakakolwiek osoba (spełniająca wymagania wiekowe) niebędąca

    Tak.

  • 5. Data: 2010-05-31 12:56:22
    Temat: Re: Jak rozumiecie ten punkt warunków ubezpieczeni=?UTF-8?B?YT8=?=
    Od: Rafa <n...@d...com>

    Miecio wrote:

> [...]
    > właścicielem/użytkownikiem pojazdu?
    >
    > czy
    >
    > - Osoba niebędąca właścicielem/użytkownikiem pojazdu która nie

    Aby zostac zakwalifikowanym jako "Osoba o zwiększonym ryzyku
    ubezpieczeniowym" trzeba spelniac "kryteria wieku i okresu posiadania
    uprawnień do kierowania ubezpieczonym pojazdem".

    Wiec pierwsza wersja. "Spelnianie wymagan wiekowych" != "bycie
    starszym, niz". Mozna tez byc "mlodszym, niz".

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2010-05-31 13:07:31
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-31 11:52, Miecio pisze:
> [...]
    > WARTĘ we wniosku o ubezpieczenie kryteria wieku i okresu posiadania
    > uprawnień do kierowania ubezpieczonym pojazdem."

    Dzięki wszystkim za odpowiedź. Powiem brzydko - niech ich huj strzeli.
    Czyli mam 10% udział własny gdy podczas szkody kierującym nie będzie
    właściciel/użytkownik pojazdu. Jak mam wpisać 30 osób jako użytkowników
    pojazdu?

    Co za durny punkt.

  • 7. Data: 2010-05-31 13:11:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Czyli mam 10% udział własny gdy podczas szkody kierującym nie będzie
    > właściciel/użytkownik pojazdu. Jak mam wpisać 30 osób jako użytkowników

    Normalnie, na wniosku.

  • 8. Data: 2010-05-31 13:36:35
    Od: Miecio <m...@w...pl>

> [...]
    > właścicielem/użytkownikiem pojazdu?
    >
    > czy
    >
    > - Osoba niebędąca właścicielem/użytkownikiem pojazdu która nie spełnia

    Dostałem takie info od agenta:

    "Zapis ten dotyczy właściciela,który nie ukończyłby 25 lat lub
    prawojazdy krócej niz 4 lata.
    W Państwa przypadku właścicielem jest Leasing a użytkownikiem Państwa
    firma"
    dzwoniłem na infolinnie - mówią to samo.

    No kurcze w warunkach piszą jedno, mówią drugie.

  • 9. Data: 2010-05-31 13:49:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > firma"
    > dzwoniłem na infolinnie - mówią to samo.
    >
    > No kurcze w warunkach piszą jedno, mówią drugie.

    Poproś to na piśmie z podpisem dyrektora oddziału.
    Jest szansa że się pomylili w OWU, a faktycznie chodziło im o to co mówią.

  • 10. Data: 2010-05-31 15:08:04
    Temat: Re: Jak rozumiecie ten punkt warunków ubezpiecz=?UTF-8?B?ZW5pYT8=?=
    Od: Rafa <n...@d...com>

    Miecio wrote:

> [...]
    > jest Leasing a użytkownikiem Państwa firma" dzwoniłem na
    > infolinnie - mówią to samo.
    >
    > No kurcze w warunkach piszą jedno, mówią drugie.

    tylko wlasciciela? to czemu w owu bylo o uzytkowniku?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl