  • 31. Data: 2009-09-07 08:02:13
    Temat: Re: Jak rodziły sie smartphone'y i PDA czyli troche o historii
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Mam wrażenie, że wychwalając iPhone'a sam uczestniczysz w tym
    > "promowaniu" marki u mozliwości.

    Ja nie mam iphona a ipoda Touch kupilem dla multimediow, aplikacji,
    muzyki. A wszystko za 400zł pol roku temu.

    > Nie mam na to czasu. Jak podróżuję to sam prowadzę, a jak już mi się
    > zdarzy komunikacja publiczna to wypoczywam niczym nie zawracając sobie
    > głowy.

    Ciagle patrzysz przez pryzmat "JA" ale nie ty decydujesz gdzie idzie
    rynek, tylko ogol a ogol chce iphona, OMni HD a nie jakis tam Pocket PC
    w 65tys kolorow

  • 32. Data: 2009-09-07 14:26:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Czego zywym przykladem jest Omnia HD :) ktora jest wlasnie
    > multimedialnym odtwarzaczem. WYbacz ale rynek PDA takich klasycznych
    > jest "maly".

    > No coz ... smieszne to i straszne.... Jakby slyszal Palmowcow. Palm
    > OS jest najlepszy a Pocket PC dla przygłupow ktorym trzeba bylo
    > pokolorowac ekran by wiedzisieli gdzie kliknac i zrobic ikonki i
    > krzyzyki.

    no nie powiesz, że interfejs w stylu tych z automatycznej wagi w markecie
    nie jest łatwo przyswajalny nawet dla szympansa.:)

  • 33. Data: 2009-09-07 14:41:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Ale co mieli opatentowac ? Przeciez Newton mial Graffiti od
    > pozniejszego Palma.

    > Apple nie kupuje konkurencji tylko technologie. W odroznieniu od
    > Microsoftu ktory konkurencje wykupuje i zamyka. Apple nie zniczszy
    > Androida bo to niemal dwa rozne segmenty i filozofie PDA. Android zas
    > pokona WM bo jest zwyczajnie lepszy.

    jak na razie ktoś kto chce mieć smarta zintegrowanego z PC na winzgrozie :)
    to niema wielkiego wyboru, większość produktów nie WM nie ma żadnego
    sensownego systemu synchronizacji z Outlookiem.

    a bez tego ciężko mi sobie wyobrazić pracę.

  • 34. Data: 2009-09-07 14:43:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Omnia HD to PDA czy jednak multimedialny odtwarzcz z funkcja telefonu
    > ?
    > Ile miejsca w testach Omni HD jest poswiecone dla funkcji telefonu a
    > ile na bradzlowania sie nagrywaniem w HD i odtwarzaniem multimediow z
    > analizow ilez to FPS wyciaga Xvid w HD.
    >
    > I nie mow mi ze to przypadek i nei ma nic wspolnego z iphonem.

    bo ten sprzęt ma trafić w pewien rodzaj publiki, która sie podnieca takimi
    pierdołami

    po moich doświadczeniach ze smartami, powiem jedno smart bez zwykłej
    klawiatury telefonicznej obsługuje sie maskarycznie. Ostatniego długo
    szukałem i znalazłem HP iPAQ 614c

  • 35. Data: 2009-09-07 14:45:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Moze nazywac sie Omnia HD. Tyle ze to Apple pierwszy pokazal
    > multimedialny odtwarzacz z telefonem dlatego stal sie rewolucyjny.

    i tu napisales prawde Iphone to nie smart phone to multimedialny odtwarzacz
    z funkcja telefonu.

  • 36. Data: 2009-09-07 18:23:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > sensownego systemu synchronizacji z Outlookiem.
    >
    > a bez tego ciężko mi sobie wyobrazić pracę.

    Z OE synchronizowac a kto tego uzywa nie majac jednoczesnie exchanga ?

  • 37. Data: 2009-09-07 18:47:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Z OE synchronizowac a kto tego uzywa nie majac jednoczesnie exchanga ?

    ach no tam mam doczynienia z prawdziwym ekspertem...

    Outlook część pakietu Office a nie Outlook Express (prosta aplikacja do
    poczty i grup dyskusyjnych) a Exchange to kobyła dla korporacji.

  • 38. Data: 2009-09-07 19:02:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 20:47:11 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Outlook część pakietu Office a nie Outlook Express (prosta aplikacja do
    > poczty i grup dyskusyjnych) a Exchange to kobyła dla korporacji.

    To jest trzeci rodzaj prawdy - Exchange jest m.in. w składzie stosunkowo
    taniego Small Business Server i świetnie sprawdza się w firmach już
    kilkuosobowych

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 39. Data: 2009-09-07 19:36:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > ach no tam mam doczynienia z prawdziwym ekspertem...
    >
    > Outlook część pakietu Office a nie Outlook Express (prosta aplikacja do
    > poczty i grup dyskusyjnych) a Exchange to kobyła dla korporacji.

    Klientem exchange jest wlasnie Outlook i tego uzywaja korporacje.
    Po co uzywac duzego klienta mail bez infrastruktury ?

  • 40. Data: 2009-09-07 19:37:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > To jest trzeci rodzaj prawdy - Exchange jest m.in. w składzie stosunkowo
    > taniego Small Business Server i świetnie sprawdza się w firmach już
    > kilkuosobowych

    I dla biznesu jest wazne by PDA potrafil dobrac sie do Exchange a nie
    synchronizowac z jakims Outlookiem