  • 21. Data: 2009-09-06 08:58:54
    Temat: Re: Jak rodziły sie smartphone'y i PDA czyli troche o historii
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Sep 2009 18:06:14 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
    >Bo Apple nie robi klasycznego PDA, iphone jest nowa kategoria urzadzenia
    >bardziej multimedialnym odtwarzczem z dostepem do internetu.
    >Klasyczne PDA umarly i zdychaja

    Poniekad. Z tym ze ludzie maja rozne potrzeby, a multimedialny
    odtwarzacz z telefonem nie musi nazywac sie Apple.

    J.

  • 22. Data: 2009-09-06 20:12:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Bo Apple nie robi klasycznego PDA, iphone jest nowa kategoria
    > urzadzenia bardziej multimedialnym odtwarzczem z dostepem do
    > internetu.
    > Klasyczne PDA umarly i zdychaja

    ale brednie PDA po wchłonięciu telefonu komórkowego mają sie bardzo dobrze,
    ba coraz lepiej.

    a iphone, jest jakimś takim cudotworem z interfejsem dla przygłupów.

  • 23. Data: 2009-09-07 05:12:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Aple podbija świat. :(
    > Trzeba się bać bo monopol nadchodzi. ;)

    Nic nie napisalem o Apple. Poprostu rynek odtwarzaczy mp3 jest juz
    martwy. Rozejrzyj sie. Nie lubisz Apple popatrz na innych taka firma na
    literke "i" miała fajne odtwarzcze mp3 dzisiaj co robia multimedialne
    bezecenstwa

    > Na szczęście większość osób zamiast kombajnu z opcją telefonu potrzebuje
    > telefonu z opcjami multimedialnymi.

    Telefon dzis juz jest tylko dodatkiem do calej reszty. Otworz sobie
    dowolny test telefonow na telepolis.pl gsmonline.pl gsmarena i zobacz
    ile miejsca poswiecono "ergonomi wybierania numerow czy korzystania z
    ksiazki" a ile "obsludze kodekow H.264"

  • 24. Data: 2009-09-07 05:14:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    JJ pisze:

    > No, no, że też nikt na to wcześniej nie wpadł!
    > I teraz zrewolucjonizuje to rynek?

    Omnia HD to PDA czy jednak multimedialny odtwarzcz z funkcja telefonu ?

    Ile miejsca w testach Omni HD jest poswiecone dla funkcji telefonu a ile
    na bradzlowania sie nagrywaniem w HD i odtwarzaniem multimediow z
    analizow ilez to FPS wyciaga Xvid w HD.

    I nie mow mi ze to przypadek i nei ma nic wspolnego z iphonem.

  • 25. Data: 2009-09-07 05:17:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    JJ pisze:

    > nie rozumiem jak mogli nie opatentować takiego nowatorskiego rozwiązania.
    > Przecież byli pierwsi.
    > Prawda?

    Ale co mieli opatentowac ? Przeciez Newton mial Graffiti od pozniejszego
    Palma.

    > Dlatego Apple powinno kupić Androida! Chyba, że wkrótce zamierza go po
    > prostu doszczętnie zniszczyć.
    > Co o tym sądzisz?

    Apple nie kupuje konkurencji tylko technologie. W odroznieniu od
    Microsoftu ktory konkurencje wykupuje i zamyka. Apple nie zniczszy
    Androida bo to niemal dwa rozne segmenty i filozofie PDA. Android zas
    pokona WM bo jest zwyczajnie lepszy.

  • 26. Data: 2009-09-07 05:18:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Poniekad. Z tym ze ludzie maja rozne potrzeby, a multimedialny
    > odtwarzacz z telefonem nie musi nazywac sie Apple.

    Moze nazywac sie Omnia HD. Tyle ze to Apple pierwszy pokazal
    multimedialny odtwarzacz z telefonem dlatego stal sie rewolucyjny.

  • 27. Data: 2009-09-07 05:20:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > ale brednie PDA po wchłonięciu telefonu komórkowego mają sie bardzo
    > dobrze, ba coraz lepiej.

    Czego zywym przykladem jest Omnia HD :) ktora jest wlasnie
    multimedialnym odtwarzaczem. WYbacz ale rynek PDA takich klasycznych
    jest "maly".

    > a iphone, jest jakimś takim cudotworem z interfejsem dla przygłupów.

    No coz ... smieszne to i straszne.... Jakby slyszal Palmowcow. Palm OS
    jest najlepszy a Pocket PC dla przygłupow ktorym trzeba bylo
    pokolorowac ekran by wiedzisieli gdzie kliknac i zrobic ikonki i krzyzyki.

  • 28. Data: 2009-09-07 06:12:14
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > dowolny test telefonow na telepolis.pl gsmonline.pl gsmarena i zobacz
    > ile miejsca poswiecono "ergonomi wybierania numerow czy korzystania z

    Po kiego grzyba to wszystko.
    Jak chcę posłuchać muzyki czy obejrzeć film to mam kino domowe. W
    telefonie co najwyżej maile przeglądam i rozsyłam dalej lub w necie
    wyszukuję dane jeśli mi coś jest na szybko potrzebne.
    Nawet ostatnio przy zmianie celowo wybrałem model bez aparatu.

    Widzę, że rajcują cię te wszystkie testy.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 29. Data: 2009-09-07 06:45:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Po kiego grzyba to wszystko.

    Mnie sie pytasz ? Zapytaj tych co kupuja.

    > Jak chcę posłuchać muzyki czy obejrzeć film to mam kino domowe.

    W pociagu i autobusie ?

> [...]
    > Nawet ostatnio przy zmianie celowo wybrałem model bez aparatu.
    > Widzę, że rajcują cię te wszystkie testy.

    E tam rajcuja, sa to czytam :) i widze... za 2 lata nikt nie zauwazy
    nawet ze zapomniano do jakiego modelu wlozyc modul GSM :)

  • 30. Data: 2009-09-07 07:29:53
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Mnie sie pytasz ? Zapytaj tych co kupuja.

    Mam wrażenie, że wychwalając iPhone'a sam uczestniczysz w tym
    "promowaniu" marki u mozliwości.

    > W pociagu i autobusie ?

    Nie mam na to czasu. Jak podróżuję to sam prowadzę, a jak już mi się
    zdarzy komunikacja publiczna to wypoczywam niczym nie zawracając sobie
    głowy.