  • 21. Data: 2015-10-08 13:28:24
    Temat: Re: Jak przetestować procesor?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 04 Oct 2015 19:40:43 GMT, pueblo napisał(a):

    (ciach...)

    > Czyli aż 2 :)

    Nie ,,aż 2". Albo jeden, albo drugi - jak sobie stryjek winszuje. :)

    > Jak odpalam Prime torture test, to otwierają się dwa
    > okienka testu, czyli program od razy sam zajmuje się wszystkimi
    > rdzeniami.

    OK - czyli poprawili i wielowątkowość bangla. I bardzo dobrze. :)

    > To dobrze. Nigdy nie miałem do czynienia z walniętym prockiem, więc po
    > prostu nie wiedziałem, czy obajawy mogą być bardzo subtelne -
    > niekoniecznie bluskriny.

    Walnięty procek to moim zdaniem spowodowałby, że komp byłby martwy na amen i
    nawet BIOS byś nie zobaczył.

    [ W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz. ]
    [ (Johnny Bravo) ]

  • 22. Data: 2015-10-08 19:48:54
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "pueblo" <n...@n...pl> wrote in message
    > To wiem, ale potrzebuję wiedzy z czyjegoś doświadczenia, gdzie są
    > największe szanse w jak najktrótszym czasie znaleźć błąd. Nie mam
    > ochoty godzinami "gotować" laptopa.

    no to nie dowiesz sie czy bedzie stabilny pod dlugotrwalym
    obciazeniem, cala zabawa polega na tym ze jezeli komputer
    jest stabilny przez X godzin pod najwiekszym mozliwym
    obciazeniem ktore nie wystepuje normalnie to jest pora szansa
    ze podczas normalnego uzytkowania na problemy nie trafisz

    generalnie na stockowych ustawieniach sprzetu ktory nie
    sprawia problemow ta zabawa nie ma sensu, ale nie wyobrazam
    sobie krecenia bez kilku godzin z linpackiem czy core damage
    dla sprawdzenia chlodzenia i kilku godzinek w prime dla
    zweryfikowania stabilnosci cpu\ram

    --
    http://db.org.pl/

  • 23. Data: 2015-10-08 20:49:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-10-02 o 01:31, Przemysław Ryk pisze:

    > Dalej mam dylemat, czy ta 1200W zasiłka trafiona, czy po prostu na tak
    > niskim obciążeniu głupiała. :)

    Wymieniałem zasilacze, pamięci, w serwisie wstawili w inną płytę i tak
    samo. Procek "subtelnie" umarł.

    --
    Irokez