    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak przetestować procesor?
    Date: Thu, 8 Oct 2015 19:48:54 +0200

    "pueblo" <n...@n...pl> wrote in message
    news:560d494b$0$8374$65785112@news.neostrada.pl...
    > To wiem, ale potrzebuję wiedzy z czyjegoś doświadczenia, gdzie są
    > największe szanse w jak najktrótszym czasie znaleźć błąd. Nie mam
    > ochoty godzinami "gotować" laptopa.

    no to nie dowiesz sie czy bedzie stabilny pod dlugotrwalym
    obciazeniem, cala zabawa polega na tym ze jezeli komputer
    jest stabilny przez X godzin pod najwiekszym mozliwym
    obciazeniem ktore nie wystepuje normalnie to jest pora szansa
    ze podczas normalnego uzytkowania na problemy nie trafisz

    generalnie na stockowych ustawieniach sprzetu ktory nie
    sprawia problemow ta zabawa nie ma sensu, ale nie wyobrazam
    sobie krecenia bez kilku godzin z linpackiem czy core damage
    dla sprawdzenia chlodzenia i kilku godzinek w prime dla
    zweryfikowania stabilnosci cpu\ram

    --
    http://db.org.pl/