  • 1. Data: 2015-02-04 07:25:52
    Temat: Jak przenieść treść starych smsów i historię połączeń z telefonu na nowy telefon?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Kolega ma problem: miał jakąś motorolę z androidem, kupił
    sobie samsunga S4 z androidem - chce przenieść ze starego
    telefonu treść smsów i historię połączeń telefonicznych na
    nowy telefon i goście magicy w sklepie nie umieli mu pomóc.
    Ja też za eksperta od Androida się nie uważam i nie umiem.
    Ktoś wie jak tego dokonać?

  • 2. Data: 2015-02-04 10:13:21
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-02-04, o godz. 00:25:52
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

> [...]
    > nowy telefon i goście magicy w sklepie nie umieli mu pomóc.
    > Ja też za eksperta od Androida się nie uważam i nie umiem.

    Samsung wie?
    http://www.samsung.com/pl/support/smartswitch/

    Zdrówko

  • 3. Data: 2015-02-04 10:28:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 4 Feb 2015 00:25:52 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ktoś wie jak tego dokonać?

    Dostęp do play mu wyłączyli? Sms backup, super backup, takich
    aplikacji jest na pęczki, jest szansa, że któraś z nich zadziała.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-02-04 10:52:06
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:mase0q$bh2$1@dont-email.me :
> [...]
    > nowy telefon i goście magicy w sklepie nie umieli mu pomóc.
    > Ja też za eksperta od Androida się nie uważam i nie umiem.

    Od wieków PhoneExplorer, opisywany na tej grupie nie raz posiada taką
    funkcję.Oczywiscie jest do tego potrzebny komputer z Windows :) Co do samych
    programów ze sklepu Play to całe stado darmówek, wystarczy zainstalować.
    https://play.google.com/store/search?q=sms%20backup&
    hl=pl
    --
    Michael________(TM)

  • 5. Data: 2015-02-04 12:10:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > Samsung wie?
    > http://www.samsung.com/pl/support/smartswitch/

    Wygląda to bardzo obiecująco, dziękuję Babcia :-)