  • 31. Data: 2010-02-21 19:46:43
    Temat: Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?
    Od: "Asia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hlrt1p$t1q$1@pippin.nask.net.pl...

    > Użytkownik "Asia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to są tylko programy, które działają pod windowsem.
    > Właśnie uruchomiłem sobie obraz iso 10.1 Hirensa pod Virtual PC 2007 i
    > uruchamia się dobrze, pojawia się menu.
    > A co to masz za komputer?

    Athlon 2.5
    Płyta główna Abit NF7-S
    Na jednej taśmie HDD a na drugiej CD/DVD.

  • 32. Data: 2010-02-21 20:54:36
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.2.2010, Animka napisał(a):

    > Już za późno. Asia już parę dni temu przeniosła swoim sposobem, ale jej
    > się udało.

    Co znaczy za późno? Usenet nie jest tylko dla Asi, Basi czy Kasi, ale dla
    wszystkich, którzy kiedyś wpadną na *genialny* pomysł zajrzenia do
    archiwum, wybiorą sobie wtedy rozwiązanie najlepsze (IMO to najlepsze bo
    najprostsze i legalne podał Januszek).
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 33. Data: 2010-02-21 21:47:32
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-21 21:54, Michal Lukasik pisze:

> [...]
    > wszystkich, którzy kiedyś wpadną na *genialny* pomysł zajrzenia do
    > archiwum, wybiorą sobie wtedy rozwiązanie najlepsze (IMO to najlepsze bo

    Z tego co widzę to wszyscy na bieżąco pytają ;-)

    --
    animka

  • 34. Data: 2010-02-21 22:09:51
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.2.2010, Animka napisał(a):

    > Z tego co widzę to wszyscy na bieżąco pytają ;-)

    A co na to netykieta? ;D

    BTW. Stąd *genialny* w mojej poprzedniej wypowiedzi.
    --
    _____ __________________________

  • 35. Data: 2010-02-22 00:21:43
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-21 23:09, Michal Lukasik pisze:

    > A co na to netykieta? ;D
    >
    > BTW. Stąd *genialny* w mojej poprzedniej wypowiedzi.

    Tak, znajdzie się w na google i tam będzie można szukać problemu (tak
    jak ja to najpierw robię) ale jak widzę to nikomu się nie chce, może
    internet z limitem czasowym mają.

    --
    animka

  • 36. Data: 2010-02-22 01:33:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > i tak robię ale bez efektu. Najprawdopodobniej nie umiem wypalić
    > bootującej płyty?

    na to wyglada :(

  • 37. Data: 2010-02-22 01:36:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    [...]

    blagam, przestancie...

    :P

  • 38. Data: 2010-02-22 06:22:15
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > na to wyglada :(

    Ma przecież obraz ISO bootowalne, w Nero ustawia wypal obraz. Cudów nie ma,
    musi działać, albo Nero coś zamieszał.
    :-)
    Ja bym spróbował np. darmowego InfraRecorder i jeszcze raz wypalić obraz
    ISO.

  • 39. Data: 2010-02-22 12:32:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ma przecież obraz ISO bootowalne, w Nero ustawia wypal obraz. Cudów nie
    > ma, musi działać, albo Nero coś zamieszał.
    > :-)

    dokladnie - mi tez ciezko w to uwierzyc :)

    > Ja bym spróbował np. darmowego InfraRecorder i jeszcze raz wypalić obraz
    > ISO.

    to raczej nic nie da - moze plytka byla wadliwa?
    niech nagra pod nero, ale z werfikacja danych.

  • 40. Data: 2010-02-22 12:36:58
    Od: "Asia" <j...@w...pl>

    > Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ma przecież obraz ISO bootowalne, w Nero ustawia wypal obraz. Cudów nie
    > ma, musi działać, albo Nero coś zamieszał.

    Ale plama !!!!!!!! Moja !!!!! To mój bios się "pomieszał" i nie widział
    podczas startu napędu CD/DVD. Pod systemem był OK więc to mnie myliło.
    Przepraszam za zamieszanie i stracony czas tych którzy mi pomagali! Teraz
    Hiren`s startuje ja trzeba bez problemu.
    Ostatnie pytanie: czy to bez znaczenia czy uruchomię Ghosta dosowego z tej
    płyty czy też z Mini systemu XP tej płyty?

    Raz jeszcze dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam!!!
    Aśka