  • Data: 2010-02-19 20:55:38
    Temat: Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Asia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hlmfgu$1ea$1@mx1.internetia.pl...

    > .................. ruszyło....!!!!!!!!!!! ODPALIŁAM WRESZCIE!!!!!!!!!!

    gratuluję! :-)

    Ja to robię różnie, ale najlepiej ściągnąć iso Hirens Boot Disk i wypalić na
    CD albo nagrać na bootujący pendrive. Potem można uruchomić mini WinXp z tej
    płyty (albo pendrive). Na nowym dysku założyć partycję jakie chcemy i
    sformatować NTFS. Partycja 1 powinna być podstawowa i aktywna. Skopiować
    wszystkie pliki ze starego dysku z partycji C na nowy, trochę to będzie
    trwało. Można użyc total commandera, wydaje mi się, że szybciej kopiuje niż
    explorer windowsowy.
    Potem odpiąć stary dysk i odpalić system z nowego, powinno zadziałać,
    przynajmniej mi działało. :-)
    Albo odpalić ghosta z hirens boot disk i skopiować cały dysk, ghost sam
    proporcjonalnie rozszerzy partycje na cały nowy.
    Albo Acronisa, co kto woli. :-)