  • Data: 2010-02-21 02:05:17
    Temat: Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorki za bardzo się nie znam....
    > Ale jeśli już mówimy o odpaleniu ghosta z płyty Hirens .... to czy tą
    > płytę
    > odpalamy podczas działającego systemu czy też powinna się odpalić podczas
    > uruchamiania komputera kiedy w biosie zmienię start z CD? Bo u mnie nie

    komp ma sie zabootowac z cd/dvd

    > Zrozumiałam, że wystarczyło w Ghoscie klikać Local - Disk - To Disk i
    > mogłam
    > skopiować od razu obie partycje małego dysku na większy dysk?

    jednak wole robic to "normalnie":
    dzielisz dysk tak jak chcesz,
    przenosisz partycje systemowa,
    reszte normalnie kopiujesz

    > Czy to pewny program?

    raczej tak

    > Bo podczas uruchamiania wyskakuje jakiś komunikat(nie znam wcale
    > angielskiego)?

    jaki tam angielski...
    yes/no, disk/partition, to/from, source/destination
    ...wiecej nie trzeba znac.

    > Hmmm.... no przyznam: niewiedza!!!!

    dziwie sie, ze w ogole z taka wiedza podchodzilas do tematu :).
    gratuluje odwagi - jak widzisz nie taki straszny jak go maluja

    > Choć z drugiej strony obraz może się kiedyś przydać jak system zacznie się
    > sypać?

    tak