    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57d18d97$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Date: Thu, 8 Sep 2016 19:59:34 +0200

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Na ogół zrażonemu kilentowi jest wszystko jedno, byle nie tu --
    >więc idzie w przypadkowe miejsce (na przykład do Bydgoszczy).

    no ale wszyscy zrazaja.
    Wiec jak przyciagnac klienta, ktory sie zrazil do innego operatora i
    szuka nowego :-)

    P.S. A moze jednak nie zrazaja ? Ostatnio sieci traca po ok 100 tys
    klientow kwartalnie.
    A nascie mln pozostaje. Nawet liczac na 2 letnia umowe to i tak
    wychodzi na to ze 90% klientow jest zadowolonych:-)

    No chyba, ze nie wierzy, ze gdziej indziej bedzie lepiej :-)

    >A nie nie nie! Ta dycha, to nie za 44640 darmowych minut, które
    >mi dodają na konto na początku każdego miesiąca. To za święty
    >spokój. Przecież wyraźnie to od razu napisałem.

    A 3zl za swiety spokoj przy odbieraniu telefonu zaplacic nie chcesz
    :-)

    >Firmy (w tym telekomunikacyjne) nie są od tego, by szukać logiki
    >w moich wyborach. Są od tego, by mi coś sprzedać. A jeśli chcą,

    One to doskonale wiedza. Stad dzialy marketingu.

    >bym kupił, muszą wcześniej pokornie wsłuchać się w moje potrzeby.

    Na studiach, nie tylko marketingu, ucza, ze to nie sztuka sprzedac
    klientowi to co jest mu potrzebne.
    Sztuka to sprzedac mu cos, co jest mu niepotrzebne.
    W dodatku sprzedac z zyskiem :-)

    J.