eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    References: <nq9oen$asq$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nqca4s$nia$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nqgncl$sj9$1@node2.news.atman.pl> <nqgnpa$g5d$1@node1.news.atman.pl>
    <nqh0hj$5k7$1@node2.news.atman.pl> <nqh47m$shv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhb5q$47g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhvt1$p4s$1@node1.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    Date: Sun, 4 Sep 2016 23:00:29 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 37
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1473022829 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 77.253.217.116:11411
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239221
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan HF5BS napisał:

    >>>> bo wiem, co mi powiedzą -- że to sprawa Netii. Mam więc przekierowanie
    >>> Syndrom kelnera - to nie ja, to kolega.
    >> A nie, tu niem a nic z syndromu kelnera. Dzwonię z telefonu w Argentynie
    >
    > Bo jaja kobyły, o swojej bylej firmie, ale nie o współpracownikach, tylko
    > o jakiejś, bliżej nawet nieokreślonej przeze mnie wierchuszce...

    No to jeszcze raz: dzwonię z *dowolnego* telefonu, a tam mówią "prosimy
    o kontakt z *państwa* dostawcą usług". Moi (czy innego państwa) dostawcy
    usług mogą być różni, niekoniecznie jest to Orange (w moim przypadku
    nawet na pewno nie jest i nie będzie). Po diabła kontaktować się z jakimiś
    dostawcami z całego świata, skoro problem może rozwiązać *tylko* Orange,
    bo to ta firma ma u siebie coś popsute?

    > Hmm... Ale, Twój pomysł jest całkiem niezły, tylko ja bym chciał ich
    > jakoś na dłużej spławić.
    [...]
    > Jak zadzwoni telemarketer, zapodaje się kombinację "numer nie istnieje",
    > czy jakoś tak, chyba nie będzie dzwonić na numer nieistniejący, skoro
    > w tym czasie możśe zadzwonic do jakiejś babiny i wcisnąć jej jakiś szajs?

    Skuteczny okazł się pomysł tepsy. Ja to przekierowanie dzisiaj *włączyłem*.
    A to oznacza, że było *wyłączone*. Od kiedy? Tego nie pamiętam, więc od
    kilku miesięcy przynajmniej. I nikt w tym czasie nie dzwonił. Wcześniej
    linia na pewno była już przez kilka miesięcy w stanie przekierowania.
    Jeszcze wcześniej dzwonili bez przerwy, a przekierowałem własnie po to, by
    rejestrowały się rozmowy przychodzące. Nie wiedziałem, że to nie działa.

    Ale zadziałało tak, że p.Janina skutecznie wytłumaczyła wszystkim
    telemarketerom, że najlepiej będzie wykreślić z rejestrów *nieistniejący*
    numer. Można rzuczć kurwami, można im tłumaczyć -- a i tak nie osiągnie
    się tego, co udało się tej cierpliwej kobiecie.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: