eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    References: <nq9oen$asq$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nqca4s$nia$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nqgncl$sj9$1@node2.news.atman.pl> <nqgnpa$g5d$1@node1.news.atman.pl>
    <nqh0hj$5k7$1@node2.news.atman.pl> <nqh47m$shv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhb5q$47g$1@node1.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    Date: Sun, 4 Sep 2016 17:27:43 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 53
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1473002864 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 77.253.217.116:17836
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239219
    [ ukryj nagłówki ]

    HF5BS pisze:

    >> Jest jeszcze inna możliwość: usługę (przekierowania) da się włączyć kodem
    >> (*21*NNNNNNNNN#), zostanie to potwierdzone głosem p.Janiny ("zlecenie
    >
    > Jarku, rozróżnijmy dwie sytuacje - usługa czynna, a konkretniej, istniejąca
    > możliwość skorzystania, przez *21* i podobne, a druga, to zablokowanie,
    > domyślnie jako usługa nieaktywna, gdzie można sobie *21* machać i nic z
    > tego. Więc wtedy trzeba, kiedyś tak nazywano, aktywować usługę u operatora,
    > a korzystać potem już we własnym zakresie, wlączając/wyłączając
    > przekierowanie.

    No przecież ja własnie o tym piszę, że należy rozróżniać. Przynajmniej
    operatorzy powinni, mniejsza o nas. Ja bym nie miał do nich pretensji,
    gdybym machnął cobie *21* - *i nic z tego*. Ale ja mam *coś*, czyli
    słowną odpowiedź, że to co chciałem, oni przyjęli do wiadomości.
    A powienienem usłyszeć "weź se zamów usługę w infolinii lub przez WWW,
    zapłać za to, a potem będziesz mógł włączać i wyłączać kiedy chcesz".
    W ostateczności sygnał zajętości też bym zaakceptował.

    >> bo wiem, co mi powiedzą -- że to sprawa Netii. Mam więc przekierowanie
    >
    > Syndrom kelnera - to nie ja, to kolega.

    A nie, tu niem a nic z syndromu kelnera. Dzwonię z telefonu w Argentynie
    i słyszę od p.Janiny (kiedyś mającej etat w TP, dzisiaj na umowie cywilnej
    w Orange), że mam się zgłosić do *swojego* operatora. A co jakaś Telefonca
    Argentina może poradzić na to, że polscy operatorzy mie potrafią ze sobą
    współpracować, a klientów mają w dupie?

    >> do /dev/null, a jak sprzedawcy kołder wełnianych i wag łazienkowych będą
    >> chcieli, to nich nękają swojego dostawcę. Bardziej jednak prawdopodobne,
    >> że wykreślą mój numer ze swoich spisów -- jako nieistniejący.
    >
    > Oo... mnie jeszcze wagi nie próbowali wcisnąć...

    Wciskali jakieś badania lekarskie "najnowocześniejszym sprzętem medycznym".
    Jak dopytałem co to za sprzęt, co bada i kto go produkuje, to podali nazwę
    japońskiej firmy. Ona produkuje wagi łazienkowe. A to co one potrafią, to
    by z grubsza się zgadzało z propozycjami badań, jakie dostałem.

    > Czy wykreślą - mnie atakuje taki jeden, a co, podam jego numer, 222.478.229,
    > dzwoni (zwykle ok. 10 rano) i się nie odzywa, a przy oddzwonieniu w
    > nieskończoność proszę czekać z jakąś dupowatą melodyjką, niestety, na
    > stacjonarce tak łatwo nie wyblokuję. Jeb go piesał.

    Ja miałem taki plan, by przekierować na domowy IVR. Bez dupowatej melodyjki,
    ale z zapowiedzią, że jeśli chcą mi sprzedać koce wełniane, nich wcisną 1,
    jeśli chcą przebadać mój stan zdrowia - 2, z działem zakupów garnków
    balszanych mozna sie połączyć wciskając 3 itd.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: