eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Date: Sun, 4 Sep 2016 16:33:19 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 23
    Message-ID: <nqhbb0$4cq$1@node1.news.atman.pl>
    References: <nq9oen$asq$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nqca4s$nia$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nqgncl$sj9$1@node2.news.atman.pl> <nqgnpa$g5d$1@node1.news.atman.pl>
    <nqh0hj$5k7$1@node2.news.atman.pl> <nqh47m$shv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqh8fs$cul$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@j...pl>
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.206
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1472999588 4506 5.172.255.206 (4 Sep 2016 14:33:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Sep 2016 14:33:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160903-1, 2016-09-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239218
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:nqh8fs$cul$1@node2.news.atman.pl...
    > Rzecz w tym, że po wklepaniu drugiej gwiazdki słyszalem sygnał zajętości i
    > nic więcej. Natomiast przy sprawdzaniu stanu był komunikat "Przepraszamy,
    > NMTN.." i żebym sobie zadzwonił na 118913. Piszę w czasie przeszłym, bo
    > już naprawili (brawo za szybkość działania). Choć wymagało to dwóch
    > interwencji na centrali. Jeszcze przed pierwszą dzwoniono do

    Czyli jak zwykle, SOA#1, a jednak niekoniecznie.

    > mnie, że usługa na centrali jest włączona. Pierwsza próba naprawy była
    > nieudana, dopiero po drugiej zaczęło wszystko hulać :)

    Trzymaj rękę na pulsie, by nie schrzanili, myślę, że tydzień wystarczy,
    potem zapomną i już popsuć chyba nie powinni.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"
    (dostępny tu adres email nie jest zarejestrowany w żadnym serwisie,
    i JAKIKOLWIEK mailing BEZWZGLĘDNIE zostanie potraktowany jako spam!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: