-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.n
etnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.
highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <sosnu7$34j$1$horizn@news.chmurka.net> <sosts7$qtk$1@news.icm.edu.pl>
<sosucg$76e$1$horizn@news.chmurka.net> <sot0jg$pfu$1@news.icm.edu.pl>
Date: Thu, 9 Dec 2021 14:53:22 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 40
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.148.246
X-Trace: 1639058003 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 509 83.30.148.246:58734
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2889
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699719
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 9 Dec 2021 14:33:35 +0100, ii wrote:
> W dniu 09.12.2021 o 13:55, K pisze:
>> On 09/12/2021 12:47, ii wrote:
>>> W dniu 09.12.2021 o 12:05, K pisze:
>>>> https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/renault-
zoe-given-zero-stars-euro-ncap-safety-tests
>>>>
>>>> Oprocz faceliftingu dostal tez nowa/wieksza baterie. Ciekawe jak
>>>> szybko mozna zjechac z pieciu gwiazdek do zera.
>>>
>>> Twizy ma 2 :-)
>>
>> Ale Twizzy nie oferuje nic poza to co oferowal 126p przy wypadku.
>
> Bredzisz jak potłuczony.
>
> Maluch nie posiadał poduszki powietrznej a także pasy bezwładnościowe
> wprowadzono dopiero pod koniec jego produkcji, której zatprzestano w
> 2000 roku. Chyba nawet nie było wtedy obowiązku korzystania z tych
> pasów. No i oczywiście nie miał testów zderzeniowych NCAP. Testy
> zderzeniowe NCAP Twizy są z roku 2014. Twizy ma zarówno pasy
> bezwładnościowe i to podwójne, oraz poduszkę.
Cos tam jednak maluch mial
https://wrc.net.pl/mz-co-sie-dzieje-z-cialem-kierowc
y-fiata-126p-przy-40-km-h-to-nagranie-z-crash-testu-
ujawnia-brutalna-prawde-o-legendzie-prl
Malucha rozpędzono do 40 km/h, po czym auto uderzyło w ścianę.
Początkowo mogłoby się wydawać, że mały fiacik poradził sobie dość
dobrze. Kabina nie uległa deformacji, ponieważ przednia część bagażowa
okazała się dobrą strefą zgniotu. W wytłumieniu energii pomogło m.in.
koło zapasowe i akumulator.
Jednak po przypatrzeniu się powyższemu nagraniu widać, że wewnątrz
auta doszło do tragedii. Przy zaledwie 40 km/h pasy bezpieczeństwa
kompletnie nie zdały egzaminu, bo... urwały się! Manekin efektownie i
przerażający sposób przebił także przednią szybę samochodu, więc można
sobie wyobrazić w jakim stanie byłby prawdziwy człowiek. Na domiar
złego brak zagłówka w fotelu doprowadził do mocnego wygięcia szyi
manekina. Od samego patrzenia można poczuć ból.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.12.21 15:09 Cavallino
- 09.12.21 15:29 J.F
- 09.12.21 15:42 ii
- 09.12.21 15:47 ii
- 09.12.21 16:31 Cavallino
- 09.12.21 16:51 K
- 09.12.21 19:26 ii
- 10.12.21 14:05 K
- 11.12.21 08:16 mk4
- 11.12.21 11:29 Shrek
- 11.12.21 11:36 Shrek
- 11.12.21 20:19 ii
- 11.12.21 20:20 ii
- 12.12.21 07:15 Cavallino
- 12.12.21 09:30 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=