  • Data: 2021-12-09 16:31:22
    Temat: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-12-2021 o 15:29, J.F pisze:

    > Ale to ma poduszki boczne.
    > Tylko ze w fotelach, i jak rozumiem - nie chronia glowy.

    Czyli co, jednak nie chodziło o poduszki boczne, tylko o kurtyny?

    > ale co - zaczelo Ci brakowac gwiazdek,

    Jakich gniazdek?
    BTW: Pamiętasz, że mówimy o sytuacji sprzed roku?

    > czy jakies inne przyczyny
    > jednak?

    Zaczęło mi brakować nowoczesności, wspomagaczy jazdy, współczesnego
    wyglądu, trochę też przestrzeni...

    > Do ciekawych wypadkow :-)

    Nie - cała ta tematyka jest kretyńska, podobnie jak brandzlowanie się nią.
    To samo dotyczy wszelkiej maści stopchamów i tego typu "twórczości".