  • Data: 2021-12-09 15:09:17
    Temat: Re: Jak popsuc bezpieczenstow faceliftem
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-12-2021 o 12:16, J.F pisze:

    > Czyli co - nowe Zoe duzo gorsze od starego, czy podobnie dobre,
    > ale kryteria sie podniosly i teraz facelifting nie wystaczy?

    Jedno i drugie.
    Skoro testowali wersję bez poduszedk bocznych, to taka gdzieś istnieje.
    Nie wiem gdzie, bo w Polsce jej raczej nie kupisz.
    Nawet moje Zoe z 2018 miało boczne poduszki i teraz też mają.

    Niemniej - standardy się podnoszą, a Zoe stoi w miejscu, a czuć że
    konstrukcja ma 10 lat.

    To był jeden z powodów, dla których się pozbyłem tego auta (skądinąd
    fajnego niedrogiego jako używka).

    > J.
    >
    > P.S. No i komu z grupowiczów taka "prasówka" przeszkadza ?

    Mnie np..
    Bo to polska grupa, więc można się wysilić i dać linka po polsku.
    https://elektrowoz.pl/porady/renault-zoe-2021-i-test
    y-zderzeniowe-euro-ncap-wynik-zero-gwiazdek-na-piec-
    mozliwych-wideo/

    Poza tym co innego ciekawe info o samochodzie, a co innego kretyńskie
    wrzucanie gołych linków do wypadków.
    Nie do tego jest ta grupa.