    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
    Date: Tue, 10 Mar 2015 13:39:14 +0100

    Dnia 2015-03-10, o godz. 12:29:30
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > No wiesz, ale ludzie co jezdza 90 tez giną...

    To przypomnę cytatę: "Zreszta jak dla normalnych ludzi jest
    prędkość 90 to rajdowiec pewnie nawet bardziej bezpiecznie pojedzie
    140."

    > Porównywanie do rajdów gdzie jedziesz na granicy czy tez do
    > wyprzedzania pod górkę to nic nie wnosząca beletrystyka.
    > Przecież nie mówię o głupocie i takowych zachowaniach tylko o lepszym
    > opanowaniu samochodu.

    Trzy z pięciu przypadków które przytoczyłem zadziały się na zwykłej
    drodze a nie na rajdach. Choć "bohaterami" byli kierowcy rajdowi.
    Którzy niby nie powinni być głupi i mieć lepiej opanowany samochód. A
    jednak "nie wyszło".

    Argumentacja że rajdowy pojedzie bezpieczniej przy 140 niż "zwykły"
    kierowca przy 90 nijak ma się do rzeczywistości. Jak dla mnie
    przypomina to argumentację wszelkiej maści kurierów że oni mogą łamać
    przepisy "bo przecież jeżdżąc na życie zarabiają". Obie rzeczy nie mają
    nic wspólnego z rzeczywistością.

    Zdrówko