eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak policja mierzyła Hołowczycowi prędkośćRe: Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
  • Data: 2015-03-10 15:41:46
    Temat: Re: Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2015-03-10, o godz. 13:59:48
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > Wiadomo - rajd asfaltowy i jazda po asfalcie na drodze to dwie rozne
    > sprawy
    > - w jednym umieja wyjsc z poslizgu, w drugim przypadku głupieją i
    > zamykają oczy... ROTFL

    Zauważyłeś na rajdzie pewne różnice poza asfaltem? Np. taki "mało
    istotny" czynnik jak jak inni uczestnicy ruchu?

    > > Bo zarówno samochody rajdowe, ograniczenia,
    > > technika jazdy, współuczestnicy ruchu są całkiem odmienne na różnego
    > > rodzaju rajdach od tych używanych na co dzień na drodze.
    >
    > Bo? Widziąłes czym jechał Hołek? Przeciez nie matizem, zeby takie
    > tezy wygłaszac.

    Widziałem. Widziałem wiele aut. Drogich, szybkich, niekoniecznie
    rajdowych.


    > > I choć czasami
    > > może pomóc to nie są to jakieś wyjątkowe umiejętności.
    >
    > Oczywiscie ze nie wyjątkowe.
    > Po porstu perfekcyjne w tym co robia.
    > Normalny kierowca wpadając w poslizg ląduje w rowie. Kierowca rajdowy
    > zaczyna czuc droge :)

    Przejrzałeś przytoczone wcześniej przykłady tego jak to kierowcy
    rajdowi "perfekcyjnie' czuli drogę i skończyło się to tragedią?

    >
    > > Podobnie nie
    > > uważam by ponadprzeciętne umiejętności mieli zawodowi kierowcy
    > > "nakręcający" setki tysięcy kilometrów rocznie.
    >
    > Oczywiscie ze nie.
    > Bo nakrecanie kilometrów nie daje umiejetnosci wyjscia z poslizgu.
    > Daje inne umiejetnosci - np. przewidywanie tego co sie dzieje na
    > drodze, umiejetnosc przewidzenia, gdzie moze byc slisko a wreszcie -
    > co najwazniejsze - uczy pokory.

    Czyli tego czego nie dają rajdy. Bo rajdy nie uczą "przewidywania tego
    co sie dzieje na drodze, umiejetnosc przewidzenia, gdzie moze byc
    slisko a wreszcie - co najwazniejsze - uczy pokory". Taka różnica.
    Perfekcyjność pokonywania OS-a na granicy wytrzymałości auta nie uczy
    perfekcyjności w jeździe na normalnej drodze. Pewne elementy pomagają
    ale to całkiem inna jazda.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: