  • Data: 2012-07-19 19:23:45
    Temat: Re: Jak oni to zrobili?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "VomitroN" <v...@i...pl> wrote:
    > Mam zablokowane polaczenia anonimowe u operatora.
    > Mam zablokowane polaczenia anonimowe programowo z poziomu telefonu (symbian)
    > Mimo to, na wyswietlaczu pojawil sie dzis "numer prywatny". Odebralem z ciekawosci.
    > Dzieweczka z Orange zaczela mi wciskac neostrade. Zapytana, twierdzila,
    > iz nie ma pojecia, ze dzwoni z numeru zastrzezonego.
    >
    > Domyslam sie, ze jest to swiadoma dzialalnosc, majaca na celu skuteczne
    > dotarcie telekonsultantow do potencjalnego klienta. Interesuje mnie
    > zatem, jak tez im sie udalo technicznie przebic przez te wszystkie blokady?

    Połączenia bez numeru mogą być dwojakiego rodzaju:
    - z ukrytą prezentacją numeru
    - bez prenenacji numeru.

    Drugi przypadek teoretycznie miałby wystąpić w przypadku niedostosowania
    technicznego, np. operatora zagranicznego z III obszaru płatniczego. W
    praktyce zaczął być wykorzystywany m.in. do takich celów, o jakich piszesz.

    Usługa blokady połączeń z numerów zastrzeżonych (ACR) może jedynie
    zablokować połączenia pierwszego rodzaju.