eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze. › Re: Jak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 6 Jun 2015 03:19:38 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.
    From: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 czerwca 2015 10:28:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Fri, 5 Jun 2015 13:47:09 -0700 (PDT), Zachariasz Dorożyński
    >
    > Mozesz sprobowac na routerze oszukac - adres ip przekierowac, dns
    > podstawic inny adres. Ciekawe czy sprawdzaja wiarygodnosc serwera.
    >
    > Sa tez jakies narzedzia, ale co potrafia, to nie wiem.
    >

    > Niektore aparaty moga byc z zewnatrz zarzadzane ...
    > http://chdk.wikia.com/wiki/FAQ
    >
    > J.

    Rozwiązanie juz znalazłem i opisałem jak chciałbym to zrobić. Że karta eyefi że
    router LTE-wifi od operatora. W cenie karty jest rok darmowego nie limitowanego
    wysyłania na jakiś hamerykański dysk. Jak znam życie to jak spytam w sklepie zwanym
    salonem operatora to sprzedawca zwany konsultantem rybkę zrobi. Opinie w necie o
    działaniu karty rożne. Od pełnych euforii do wyrzuconych pieniędzy. Pytając tutaj
    specjalnych złudzeń nie miałem że ktoś to ćwiczył. Raptem jest nas tutaj kilku, może
    kilkunastu. Ale nie zapytanie było by typowym grzechem zaniechania. A to najgorszy ze
    wszystkich grzechów. Na razie nie wiem nic więcej niż wiedziałem.