eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.Re: Jak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.
  • Data: 2015-06-06 14:52:47
    Temat: Re: Jak one to szrobili i czy da się to zronić za normalne pieniądze.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:de330286-1242-4639-a4f9-76ca9b6b021f@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 6 czerwca 2015 13:03:48 UTC+2 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:78cc3aa1-f987-456c-860a-78d4880d37a3@googlegrou
    ps.com...
    > Stoi fotoradar i robi zdjęcia uśmiechniętym kierowcom. Robienie zdjęć
    > proste
    > bo każdy aparat fotograficzny umie je zrobić. Pomiar prędkości mnie nie
    > interesuje. Jak fotoradar nacyka zdjęć to je potem przesyła siecią
    > komórkową
    > do tych co nagrody dają za najlepszy uśmiech. Czy jak aparat ma w
    > bebechach
> [...]

    karta kosztuje 200 router w Play 160 zasilacz sieciowy do aparatu od
    kilkunastu do 150 ( jeśli to sony) Sterownik z marketu 30 i 100 za inne
    elementy i podzespoły. W sterowaniu nie problem bo to prosta elektronika
    możliwa do zrobienia na TTLach. Wyzwaniem jest skrzynka bo po jabłkach się
    nie nadaje. Musi być z izolacją termiczną, klimatyzacją, musi być
    pochłaniacz wilgoci i jeszcze sporo trudnych do zrobienia elementów jak
    chociażby mocowanie, zabezpieczenie przed ptakami. W dzisiejszych czasach
    zrobienie skrzynki w jednym egzemplarzu kosztuje a nie zrobienie sterownika.
    Jedyne czego nie wiem to czy po włączeniu routra i za kilkadziesiąt sekund
    aparatu karta dogada się z routerem i wyśle zdjęcia. Może wysyłać na Księżyc
    pod warunkiem ze je stamtąd ściągnę.

    Co do karty eyefi, to nie znam jej. Zapytaj na grupach lub forach o
    fotografii.
    Dobrze myślisz, żeby najpierw włączać router a potem pozostałe urządzenia.
    Jeśli korzystasz z DHCP, to niektóre urządzenia mają takiego "głupiego"
    klienta, że nie potrafią poprosić ponownie o adres,jeśli za pierwszą prośbą
    serwer DHCP nie odpowiedział
    Co do skrzynki, to chyba źle podchodzisz do tematu. Na skrzynkę z
    klimatyzacja wydasz majątek (przy Twoim budżecie). To elektronika w środku
    musi być taka, żeby się nie ugotowała latem. Możesz też poświęcić lodówkę
    turystyczną na zbudowanie obudowy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba