  • 11. Data: 2012-01-06 21:50:04
    Temat: Re: Gorąco Zapraszam
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 22:23:05 +0100, Ianus napisał(a):

    > A co to forum, skoro bez rejestracji nie można nawet przeczytać postów? Po
    > cholerę zapraszasz jak to takie ściśle tajne. Zresztą i tak tam pusto. Nikt
    > nie pisze.

    Facet ma kompletnie zryty beret, co parę tygodni wpada tu i śmieci swoimi
    rojeniami. Uśmiechaj się i ignoruj. Kompletnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2012-01-06 22:40:50
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ianus <i...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > cholerę zapraszasz jak to takie ściśle tajne. Zresztą i tak tam pusto. Nikt

    Trzeba się zarejestrować
    to nic nie kosztuje a trwa dosłownie 30 sekund no może minute

  • 13. Data: 2012-01-07 07:48:49
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Jacek Buda wrote:

    > Trzeba się zarejestrować
    > to nic nie kosztuje a trwa dosłownie 30 sekund no może minute

    Daj se spokój z tym forum. Są lepsze, z większą ilością ludzi,
    postami i nie trzeba się rejestrować. Po co zrobiłeś zakaz
    czytania? Chyba tylko żeby zniechęcić ludzi.
    Nie potrzeba takiego dziwacznego forum.

    P.

  • 14. Data: 2012-01-07 23:17:21
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Facet ma kompletnie zryty beret, co parę tygodni wpada tu i śmieci swoimi
    > rojeniami. Uśmiechaj się i ignoruj. Kompletnie.

    Punkt 3 regulaminu brzmi
    3 Na forum obowiązuje rejestracja

  • 15. Data: 2012-01-09 09:25:45
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup
    > Po co zrobiłeś zakaz
    > czytania?

    Bo bez tego pies z kulawą nogą tam nie zajrzy, a tak przynajmniej bedzie mogl
    sie pochwalic paroma zarejestrowanymi userami. W jego mniemaniu oczywiscie.

    X.

  • 16. Data: 2012-01-12 19:37:36
    Temat: Dla was wszystko http://sdtv.phorum.pl/ dla wszystkich !!!!!
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    W związku z sugestiami i prośbami
    forum
    http://sdtv.phorum.pl
    Otwarte
    Każdy kto wejdzie bez rejestracji może czytać i pisać !!!!!!!!!
    Jeśli jednak sytuacja zacznie się wymykać wtedy do pisania potrzebna jest
    rejestracja

  • 17. Data: 2012-01-13 06:10:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-01-12 20:37, Jacek Buda pisze:
> [...]
    > Każdy kto wejdzie bez rejestracji może czytać i pisać !!!!!!!!!
    > Jeśli jednak sytuacja zacznie się wymykać wtedy do pisania potrzebna jest

    czy Ty aby na pewno nie powinieneś się leczyć????????????

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 18. Data: 2012-01-13 13:44:18
    Temat: Re: Jak on tak to ja tak
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

    pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    > czy Ty aby na pewno nie powinieneś się leczyć????????????

    No pewnie ze muszę się leczyć
    od 20 lat na alergie czy o to chodziło ci kolego czy o coś innego
    Ale uśmiałem się
    i takie rzeczy mam głęboko w .....

  • 19. Data: 2012-01-13 16:38:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > czy Ty aby na pewno nie powinieneś się leczyć????????????

    Uprasza się o nieodpowiadanie temu przypałowi - trollowi i nie wyciąganie go
    tym sposobem z kf-ów.

  • 20. Data: 2012-01-16 12:18:06

    W dniu 13-01-2012 07:10, pawell32 pisze:

    > czy Ty aby na pewno nie powinieneś się leczyć????????????

    jak czytam to nowe "otwarte" forum, to mam wrazenie ze musi.