  • 1. Data: 2011-12-25 10:23:10
    Temat: Kevin w swieta
    Od: "Achaj" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO>

    czy Polsat ma jakąś umowę podpisaną z producentem filmu Kavin sam w domu,
    czy sam w Nowym Yourku i zmuszony jest corocznie w święta to emitować?

    masakra - nie tylko polsat, każda stacja rok w rok to samo, no cóż życzymy
    sobie, że to mają być święta radosne, zdrowe i RODZINNE ;-)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-12-25 21:00:55
    Temat: Re: Kevin w swieta
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 25.12.2011 Achaj <l...@b...pl.WYTNIJ.TO> napisał/a:
    > czy Polsat ma jak?? umowe podpisan? z producentem filmu Kavin sam w domu,
    > czy sam w Nowym Yourku i zmuszony jest corocznie w ?wieta to emitowaae?
    >
    > masakra - nie tylko polsat, ka?da stacja rok w rok to samo, no có? ?yczymy
    > sobie, ?e to maj? byae ?wieta radosne, zdrowe i RODZINNE ;-)

    Kevin na Polsacie to tradycja :) Chcieli ją przerwać już w ubiegłym roku -
    to była petycja na facebook i w ogóle w sieci i w końcu puścili. W tym roku
    chyba nie chcieli robić draki i odrazu wpletli w świąteczną ramówkę.

    Tylko co ze 'Szklanymi pułapkami'? ;)

  • 3. Data: 2011-12-26 07:45:47
    Od: Gerson <g...@u...onet.pl>

    W dniu 2011-12-25 11:23, Achaj pisze:
    > czy Polsat ma jak?? umow? podpisan? z producentem filmu Kavin sam w domu,
    > czy sam w Nowym Yourku i zmuszony jest corocznie w ?wi?ta to emitowa??
    >
    > masakra - nie tylko polsat, ka?da stacja rok w rok to samo, no c? ?yczymy
    > sobie, ?e to maj? by? ?wi?ta radosne, zdrowe i RODZINNE ;-)
    >
    > pozdrawiam

    Btw, Macaulay Culkin ma 31 lat :)
    http://www.starzlife.com/20100826/happy-birthday-mac
    aulay-culkin/

  • 4. Data: 2011-12-26 09:10:58
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 25 Dec 2011 21:00:55 GMT
    Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> wrote:

    > Tylko co ze 'Szklanymi pułapkami'? ;)

    Byly jakies 3-4tyg przed swietami. Ja sie pytam gdzie "K. sam w
    domu"?!

    --
    tyran <t...@o...pl>

  • 5. Data: 2011-12-26 10:05:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    a...@o...pl
    *tyran* napisał(-a):

    > Byly jakies 3-4tyg przed swietami. Ja sie pytam gdzie "K. sam w
    > domu"?!

    Był 3 tyg. temu (6 grudnia) :-P

    --
    Big Jack