  • 11. Data: 2009-10-27 11:25:04
    Temat: Re: Jak odswiezyc czarne tworzywo owiewki?
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 27 Paź, 10:56, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Poka zdjęcie albo narysuj o co Ci chodzi :-)
    Proszsz.
    http://test.arvex.pl/com_product_info/task,product_v
    iew/catid,76/gid,16/pid,38/Itemid,71/

    Dokladnie takie cos, tylko krotsze. Ale zawsze mozna obciac :)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 12. Data: 2009-10-27 12:21:50
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 27 Paź, 12:25, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Proszsz.http://test.arvex.pl/com_product_info/task,p
    roduct_view/catid,76/gid,...

    > Dokladnie takie cos, tylko krotsze. Ale zawsze mozna obciac :)

    Ja to bym czegoś takiego szukał w jakichś Castoramach i sklepach
    meblowych (coś podobnego kiedyś wciskałem w otwór w meblach a później
    w to wkręcałem mocowanie półki). Ale jak już tego nie masz w owiewce
    to chyba ciężko będzie zrobić porządne mocowanie takiej tulejki i
    lepsze by było coś z kołnierzem po przeciwnej stronie śruby?

    Udało mi się znaleźć, że dromet.pl robi takie rzeczy (mają sklep ale
    minimum 100szt za 40zł) - może do nich przedzwonić gdzie mają jakichś
    dystrybutorów i tam uderzać?

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 13. Data: 2009-10-27 12:41:03
    Od: Lama <l...@l...cc>

    doktorski pisze:
    > Przy okazji: w tejze czaszy sa 2 wciskane (radelkowane), gwintowane i
    > nacinane tuleje mosiezne robiace za nakretki srub mocujacych
    > reflektor. Rozmiar gwintu M5, dlugosc ok. 8 mm, srednica zewnetrzna
    > jakies 6,5 mm.

    W otwory po kotwach wciskałem na gorąco zwykłe nakrętki sześciokątne.
    Nie obracają się i trzymają dobrze. Dodatkowo zapaćkałem je od góry
    roztopionym plastikiem, ale można też zalać żywicą epoksydową ( nie
    poliestrową ! )

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 14. Data: 2009-10-27 12:45:24
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 27 Paź, 13:41, Lama <l...@l...cc> wrote:

    > W otwory po kotwach wciskałem na gorąco zwykłe nakrętki sześciokątne.
    Tu bedzie problem bo miesa dookola malo a nakretka M5 ma szerokosc
    miedzy bokami 8mm (otwor 6,5mm). Karne sie zatem do marketu i zobacze
    czy maja cos podobnego.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 15. Data: 2009-10-27 19:40:34
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 27 Paź, 13:21, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Ja to bym czegoś takiego szukał w jakichś Castoramach i sklepach
    > meblowych (coś podobnego kiedyś wciskałem w otwór w meblach a później
    > w to wkręcałem mocowanie półki).
    Dla potomnych: kupilem dziadostwo M5/6/20 w LM. Przypasilo. 9,4 zl / 8
    szt.

    Odnosnie powierzchni plastiku: testowalem na starej owiewce: najpierw
    jakas tlusta chemia do czyszczenia, potem sidolux do mebli. Czacha nie
    do poznania. Potem powtorzylem to samo na owej zapyzialej czaszy.
    Dziala. Nie wiem jak dlugo ale dziala. Niewprawne oko nie bylo w
    stanie odroznic ktora jest nowsza a ktora starsza.

    Dzienks za pomoc.

    pzdr, dr
    FJR/525