    From: doktorski <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak odswiezyc czarne tworzywo owiewki?
    Date: Tue, 27 Oct 2009 12:40:34 -0700 (PDT)

    On 27 Paź, 13:21, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Ja to bym czegoś takiego szukał w jakichś Castoramach i sklepach
    > meblowych (coś podobnego kiedyś wciskałem w otwór w meblach a później
    > w to wkręcałem mocowanie półki).
    Dla potomnych: kupilem dziadostwo M5/6/20 w LM. Przypasilo. 9,4 zl / 8
    szt.

    Odnosnie powierzchni plastiku: testowalem na starej owiewce: najpierw
    jakas tlusta chemia do czyszczenia, potem sidolux do mebli. Czacha nie
    do poznania. Potem powtorzylem to samo na owej zapyzialej czaszy.
    Dziala. Nie wiem jak dlugo ale dziala. Niewprawne oko nie bylo w
    stanie odroznic ktora jest nowsza a ktora starsza.

    Dzienks za pomoc.

    pzdr, dr
    FJR/525