  • Data: 2010-06-28 12:49:24
    Temat: Re: Jak odczytać koniec pliku znając offset +rozmiar
    Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przykład:
    > offset 1FFF85B + rozmiar pliku w bajtach (917504)
    > I tu moje pytanie Jak obliczyć koniec tego pliku w winhex
    > znając te dwie zmienne. ?

    Jak offset to początek pliku ( w innym pliku, pamięci, whatever ) i
    wyrażony jest tą samą jednostką co rozmiar pliku, to zwyczajnie zsumuj
    te wartości i dostaniesz offset ostatniego w tym przypadku bajtu tego pliku.

    Możesz np. w google wpisać "0x1FFF85B + 917504". Pamiętaj o dodaniu
    przedrostka do innych systemów liczbowych niż dzieśiętny - w tym
    przypadku "0x".

    --
    Mateusz Bogusz