  • 1. Data: 2011-11-16 19:36:21
    Temat: Jak odblokować SGH i780
    Od: "MIR" <d...@g...com>

    POMOCY!! Czy ktoś doradzi, czy i jak odblokować klawiaturę oraz ekran
    Samsunga i780 ? Przyciski <Odblokuj> nie skutkują. Czy można podłączyć
    telefon kablem USB do komputera i z aplikacji dla i780 dokonać odblokowania?

    Zablokowanie nastąpiło podczas niedawnej awarii sieci T-Mobile - wtedy to
    intensywnie używałem i780 działającego w innej sieci.

    Więc jak będzie z tą pomocą?? ( - ) MIR

  • 2. Data: 2011-11-16 19:45:45
    Temat: Re: Jak odblokować SGH i780
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-16 20:36, MIR pisze:
> [...]
    >
    > Zablokowanie nastąpiło podczas niedawnej awarii sieci T-Mobile - wtedy
    > to intensywnie używałem i780 działającego w innej sieci.

    Jesli nic nie pomaga to czemu nie soft reset tym guziczkiem w dziurce z
    boku (rysik sie nadaje idealnie)

  • 3. Data: 2011-11-16 20:59:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.11.2011 20:36, MIR pisze:
> [...]
    >
    > Zablokowanie nastąpiło podczas niedawnej awarii sieci T-Mobile - wtedy
    > to intensywnie używałem i780 działającego w innej sieci.

    wyjmij baterie, włóż i uruchom. ustaw tak aby nie było blokady ekranu
    tylko urządzenia. czyli odblkowujesz go _tylko_ klawiszem od góry, a
    podczas rozmowy przychodzącej odblokowuje sie sam.
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-11-16 23:23:41
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-16 21:59, ToMasz pisze:
    > wyjmij baterie, włóż i uruchom.

    Ale od tego wlasnie jest przycisk resetu, robi dokladnie to samo.