  • 1. Data: 2009-10-01 17:43:31
    Temat: Jak oceniacie te portrety?
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    http://tiny.pl/hq1rg
    Czy takie cos opublikowalby jakis znaczacy magazyn?
    Pytanie, czy fotograf wogole mial pojecie o tym co robi?
    Osobiscie, watpie...
    ---

  • 2. Data: 2009-10-01 19:10:01
    Temat: Re: Jak oceniacie te portrety?
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "greenman" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://tiny.pl/hq1rg
    > Czy takie cos opublikowalby jakis znaczacy magazyn?
    > Pytanie, czy fotograf wogole mial pojecie o tym co robi?
    > Osobiscie, watpie...

    Nie rozumiem o co Ci chodzi.
    Przeciez to prawdopodobnie zdjecia zrobione przez Polanskiego.
    "Fotograf" pewnie w tym przypadku mial w dupie zasady portretowania.

    --
    Pozdr.

  • 3. Data: 2009-10-01 19:25:17
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 21:10:01 +0200, Quent napisał(a):

    > Nie rozumiem o co Ci chodzi.
    > Przeciez to prawdopodobnie zdjecia zrobione przez Polanskiego.
    > "Fotograf" pewnie w tym przypadku mial w dupie zasady portretowania.

    Taa, dokładnie, w dupie.
    Piotr

  • 4. Data: 2009-10-01 20:29:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Taa, dokładnie, w dupie.
    No ale z tego własnie wynika, że wiedział co robi, bo zadbał, żeby nie była
    w ciąży...
    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2009-10-01 23:24:46
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "greenman" napisał
    > http://tiny.pl/hq1rg
    > Czy takie cos opublikowalby jakis znaczacy magazyn?
    > Pytanie, czy fotograf wogole mial pojecie o tym co robi?
    > Osobiscie, watpie...

    Wow, kliszę założył :-O
    Dla tych celow wystarczyło pomajdrować przy aparacie bez kliszy...

    adam

  • 6. Data: 2009-10-02 00:06:34
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > http://tiny.pl/hq1rg
    > Czy takie cos opublikowalby jakis znaczacy magazyn?
    > Pytanie, czy fotograf wogole mial pojecie o tym co robi?
    > Osobiscie, watpie...

    ale jaja. Bez czytania zczailem ze to polanski:)
    A na swoje pytanie masz odpowiedz w calej jego tworczosci. Wiec nie wiem w co
    tu watpic.

    marek

  • 7. Data: 2009-10-02 05:25:28
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 1 Okt., 19:43, "greenman" <c...@g...pl> wrote:
    > http://tiny.pl/hq1rg
    > Czy takie cos opublikowalby jakis znaczacy magazyn?
    > Pytanie, czy fotograf wogole mial pojecie o tym co robi?
    > Osobiscie, watpie...
    > ---

    Tutaj to dziewcze dzisiaj

    http://static.nacional.hr/img/049f59433270e1b9eb82a7
    c6b1c33c20_large.jpg

    wyobraz sobie jak wygladalby dzisiaj Polanski gdyby nie uciekl wowczas
    ze stanow.
    Prawdopodobnie dostalby wyrok 50 lat odsiatki.

    .

  • 8. Data: 2009-10-02 07:03:30
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4ac53a3c@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "greenman" napisał
    >
    > Wow, kliszę założył :-O
    > Dla tych celow wystarczyło pomajdrować przy aparacie bez kliszy...
    >
    > adam
    Dawniej w "kinie" nazywało się to robić zdjęcia na "amerykańskim filmie"
    (aparat lub kamera bez kliszy i np. przegląd statystek do filmu). Pozdrawiam
    R.

  • 9. Data: 2009-10-02 07:14:15
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    XX YY pisze: