  • 71. Data: 2010-03-09 19:04:49
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D36BBABA2863budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik GB g...@p...onet.pl ...
    > alez ja rozumiem powody.
    > Ale nie zmienia to faktu, ze konsekwencja tego jest przyznanie racji
    > instruktorowi. Albo mowiac inaczej - instruktor bedzie robił tak dalej, bo
    > wie, ze mu włos z głowy nie spadnie.

    Egzaminator. Jest w tym dużo formalnej racji.
    neelix

  • 72. Data: 2010-03-09 19:07:31
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D36BB3698A75budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Raczej ty...
    > No, to czas polozyc sie na ziemi, schodzac do poziomu powyzszych
    > argumentów
    > i zakonczyc dyskusje.

    Z takimi argumentami mogłeś nie zaczynać.
    neelix

  • 73. Data: 2010-03-09 19:08:31
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D36BC30355DDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > To musiałby byc dla ciebie duzy szok! :))))
    > Ale zgadzam sie - kursantów za cos takiego nie powinno sie uwalac.

    Nie miewam szoków. Tylko zdziwienie i współczucie pokrzywdzonemu.
    neelix

  • 74. Data: 2010-03-09 20:59:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Z takimi argumentami mogłeś nie zaczynać.

    ROTFL!
    Tak, tak - to moj argument...

  • 75. Data: 2010-03-09 21:50:10
    Temat: Re: Przepis pozwalający jeździć po ciągłej (Było: Jak oblać egzamin na PJ?)
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    'Tom N' pisze:
    > [...]
    > Ale może Ty jesteś z tych, którzy się ślepo przepisów trzymają [...]

    Oczywiscie, przed kazdym uruchomieniem samochodu kontroluje stan
    oswietlenia i sygnalu dzwiekowego, nigdy nie przekraczam predkosci, za
    ciagnikiem jade tak dlugo az skonczy sie linia ciagla i parkuje nie
    blizej niz 10m od skrzyzowania (woze ze soba metrowke).

  • 76. Data: 2010-03-09 21:50:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Mar 2010 15:48:58 +0100, "neelix" <a...@w...pl> wrote:

    >oblewa egzaminowanego

    Znowu oblałeś egzamin?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 77. Data: 2010-03-09 22:48:12
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    neelix pisze:

    > Ale są jakieś granice absurdu. Jak ktoś umie jeździć, a nie zdaje 10-ty
    > raz to chyba coś jest nie tak.

    Twoi kursanci?

    Shrek.

  • 78. Data: 2010-03-09 22:48:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Stefan w <news:hn6ca6$p9u$1@inews.gazeta.pl>:

    > Oczywiscie, przed kazdym uruchomieniem samochodu kontroluje stan
    > oswietlenia i sygnalu dzwiekowego

    No patrz, a ja mam taki dziwny samochód, że przed uruchomieniem mogę
    sprawdzić światła postojowe i awaryjne, oraz z dodatkową pomocą stopu, cała
    reszta nie chce świecić dopóki kluczyka nie włożę i nie przekręcę go do
    odpowiedniej pozycji

    Pozostaje ci wyjechać kiedyś na drogę, bo jakoś uciekasz od kwestii
    zawrócenia i jechania pod prąd, oraz korka vs ciągła...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 79. Data: 2010-03-09 22:52:51
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Arek (G) pisze:

    > Niekoniecznie tak jest. Czasem egzaminator nie wie co siedzi takiemu
    > kursantowi w głowie. Nie wie czy podjęta decyzja wynika z przemyślenia,
    > czy tak po prostu wyszło.

    Dlatego ja w takim przypadku mówiłem co robie, tak niby do siebie;). Ale
    to było stwierdzenie nie pytanie.

    Shrek.

  • 80. Data: 2010-03-10 09:32:33
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Marcus Wright pisze:

    > W przypadku podanej w temacie historii, sam bym uwalił takiego kursanta,
    > dlaczego? Bo manwer stanowił niezbpieczeństwo dla stanu technicznego
    > samochodu i zdrowia pasażerów.

    A potem na wąskiej ulicy zastawionej autami nie mogą się 2 auta minąc,
    bo jeden kierowca boi się podjechać bliżej niż na 20 cm.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi