  • 81. Data: 2010-03-10 09:41:25
    Temat: Re: Przepis pozwalający jeździć po ciągłej (Było: Jak oblać egzamin na PJ?)
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    'Tom N' pisze:
    > [...]
    > Pozostaje ci wyjechać kiedyś na drogę, bo jakoś uciekasz od kwestii
    > zawrócenia i jechania pod prąd, oraz korka vs ciągła...

    Bo nie traktuje tych pytan powaznie - tak jak kazdy 'naginam' i lamie
    przepisy. Przytoczylem je tylko, bo w przepisach jak wol stoi ze nie
    wolno i z punktu widzenia prawa jest to zlamanie przepisow.

  • 82. Data: 2010-03-10 10:30:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > No patrz, a ja mam taki dziwny samochód, że przed uruchomieniem mogę
    > sprawdzić światła postojowe i awaryjne, oraz z dodatkową pomocą stopu,
    > cała
    > reszta nie chce świecić dopóki kluczyka nie włożę i nie przekręcę go do
    > odpowiedniej pozycji

    Postojowe? Postojowe mają tylko nieliczne samochody.
    neelix

  • 83. Data: 2010-03-10 10:52:04
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    ja miałem inną sytuację :)

    skret w prawo, czerwone swiatlo i zielona strzalka, skrecam, zatrzymuje sie
    przed pasami bo ida piesi, majac w pamieci rozne opowiesci co do oblewania
    egzaminow za "spedzanie" pieszych z pasow, zreszta znajomy oblal za cos
    takiego, czekam az ostatni pieszy zejdzie, po przejechaniu slysze zachowanie
    w obrebie pasow nieprawidlowe, element niezaliczony, egzamin na szczescie
    zdany, ale jak widac, wszystko zalezy od tego na jakiego egzaminatora sie
    trafi, jednym slowem loteria

  • 84. Data: 2010-03-10 11:01:46
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Twoi kursanci?

    Nie masz jak widzę zielonego pojęcia co to jest egzamin. Norma w DC to
    powyżej 7. Pomijam przypadek, że ktoś gdzieś zdawał 17 razy teorię. :-)
    Jedynie prowincja daje szansę na szybkie PJ. Z okolic W-wy wożą na egzaminy
    "na wieś". W takiej Ostrołęce wygarnęli ostatnio 10-ciu egzaminatorów za
    lewiznę. Poprzednio chyba na Śląsku. Siostra w innym rejonie Polski za
    7-dmym razem nie zdała. System jest do dupy. Młodzi ludzie oczywiście są
    niedojrzali do prowadzenia pojazdów mechanicznych, ale system dotyka również
    starszych od nich. Za n-tym razem kursant nabiera przekonania, że jeździ
    coraz gorzej. Zamiast jeździć już własnym autem bo wystarczająco umie, jest
    tak wpędzony w stres, że zapomina jak się nazywa i po raz kolejny nie zdaje.
    Zrobiło się tak jak z dostępem do broni. Ubiegać sie można, ale mało kto
    dostanie. Nie wiem po co to tłumaczę laikom i ludziom z klapami na oczach.
    neelix

  • 85. Data: 2010-03-10 11:03:46
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:s4ddp5tqp12ku9pvuac5sv6r6u4fme1112@4ax.com...
    > Znowu oblałeś egzamin?

    Nawet nie chce mi się pisać byś wrócił do piaskownicy i poszukał swojego
    poziomu dyskusji wśród przedszkolaków.
    neelix

  • 86. Data: 2010-03-10 11:21:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > szczescie zdany, ale jak widac, wszystko zalezy od tego na jakiego
    > egzaminatora sie trafi, jednym slowem loteria

    Egzamin to głównie kwestia szczęścia, bo za to, że pieszy nie zszedł z
    przejścia(przejście szerokie na ok. 9m, idzie w lewo) a kursant ruszył,
    większość oblewają z premedytacją mimo braku oznak nieustąpienia
    pierwszeństwa. Dobrze, że zdania są podzielone, ale niestety kursant nie wie
    na jakiego dewianta trafia i dlatego przegrywa. To wyobraź sobie grupę 20
    osób, z której 19 nie zdało. Podchodziu 20-ta i dowiaduje się o tym, że ona
    też dzisiaj nie zda. I oczywiście nie zdaje. I oczywiście nie zdaje więcej w
    tym mieście. Ja wiem, że musi być odsiew, bo na drodze debil debilem
    pogania, ale są pewne granice absurdu. A jak jest w sądach? Wyroki na
    podstawie tego którą nogą sędzina wstała z łóżka?
    neelix

  • 87. Data: 2010-03-10 11:22:53
    Od: Czarek <...@...pl>

    neelix wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie masz jak widzę zielonego pojęcia co to jest egzamin. Norma w DC to
    > powyżej 7.

    A świstak siedzi i zawija...
    http://www.izbaosk.eu/index.php?option=com_content&t
    ask=view&id=64&Itemid=1

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 88. Data: 2010-03-10 11:40:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    neelix w <news:hn7phm$kmf$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > Postojowe? Postojowe mają tylko nieliczne samochody.

    Nie masz większych problemów niż czepianie się detali typu
    pozycyjne/postojowe?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 89. Data: 2010-03-10 11:53:15
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

    > alez ja rozumiem powody.
    > Ale nie zmienia to faktu, ze konsekwencja tego jest przyznanie racji
    > instruktorowi.
    A to co innego (pomijając że miałeś na myśli chyba egzaminatora). Dlatego mimo
    że odwoływanie się jest mało sensowne to dobrze że są jeszcze tacy
    "donkiszotowie" którzy do pewnego stopnia temperują co gorsze wybryki
    egzaminatorów.

  • 90. Data: 2010-03-10 12:08:04
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-10 10:52:04 +0100, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > po przejechaniu slysze zachowanie w obrebie pasow nieprawidlowe,
    > element niezaliczony, egzamin na szczescie zdany

    A dlaczego niezaliczony?
    Co zrobiłeś źle?

    --
    Bydlę