eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak oblać egzamin na PJ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 152

  • 61. Data: 2010-03-09 16:34:02
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>


    Użytkownik "Marcus Wright" <b...@a...mail.com> napisał w wiadomości
    news:hn5ge8$kml$1@node2.news.atman.pl...
    >> Powinien się kłócić - to nie była kolumna pieszych ani jednoślad i nie
    >> było to wyprzedzanie, więc nie ma arbitralnych limitów. Ocena
    >> bezpieczeństwa należy do kierowcy i jak nie zahaczy to jest empiryczny
    >> dowód, że pojechał bezpiecznie.
    > NIE! Właśnie o to chodzi, że nie zrobił czegoś, co powinen być zrobić by
    > egzaminator czuł się 'bezpiecznie'. ;) O to tutaj chodzi.

    Nie wypierdzielił poza ciągłą z powodu stojącego auta. Miał zrobić 1-2m
    odstępu? Egzaminator powinien coś zasugerować, bo kursant wie, że jeśli jest
    możliwość to ma się zmieścić. Właściwą reakcją egzaminatora powinien być
    telefon w celu ukarania delikwenta za nieprawidłowe parkowanie i pochwała za
    precyzję dla egzaminowanego. Mógł po cichu powiedzieć po egzaminie: w
    przyszłości proszę rozważyć możliwość przejechania ciągłej, bo w takiej
    sytuacji tak będzie bezpieczniej. Najlepiej nic nie mówić.
    neelix


  • 62. Data: 2010-03-09 16:40:24
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>


    Użytkownik "Marcus Wright" <b...@a...mail.com> napisał w wiadomości
    news:hn5gcf$kmc$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:hn33ed$gic$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >> Jazda już grubo ponad 25 minut. Na jezdni stoi źle zaparkowany samochód.
    >> Kursant chcąc go ominąć ma do wyboru przejazd po ciągłej. Udaje się
    >> jednak zmieścić między linią a zaparkowanym autem. Niestety oblewa za
    >> niebezpieczny odstęp od zaparkowanego pojazdu. Gdyby przejechał po linii
    >> dostałby po dupie za linię. Niestety to nie pierwszy przypadek kiedy z
    >> czyjegoś powodu egzaminator wykorzystuje sytuację i oblewa
    >> egzaminowanego. Nie stuknął lusterkami, nie najechał na linię to
    >> egzaminator nie powinien otwierać ryja. Co mógł natomiast zrobić?
    >> Zawiadomić policję lub SM, a nie udupiać kursanta. Nic dziwnego, że
    >> zdające ludziska uciekają z W-wy na prowincję.
    >> neelix
    > Pieprzenie. Co powinien zrobić egzaminowany? Włączyć lewy kierunek,
    > najechać na podwójną linię aby z bezpieczną odległością ominąć przeszkądę,
    > włączyć prawy kierunek i jechać dalej.
    > Egzaminowany został oblany, ponieważ tego nie zrobił. Egzaminator miał
    > prawo oblać tego kolesia, bo ten chciał być sprytniejszy od egzaminatora.

    Sprytniejszy w sensie, że postąpił zgodnie z tym jak się uczył czyli zgodnie
    z prawem i nie najechał by nie pozwolić się ewidentnie wyrąbać. Ukarany za
    to, że nie chcial się ewidentnie podlożyć, bo przejazd po ciągłej musi
    skutkować zakończeniem egzaminu. Oczywiście kursant miałby możliwośc
    odwołania się, ale kamera pokazałaby że można było przejechać.
    neelix


  • 63. Data: 2010-03-09 16:41:18
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 16:25:58 +0100, neelix napisał(a):

    > Tearz można oblać 2 egzaminy w ciągu 1-go tygodnia.

    Można wiedzieć gdzie?
    Tak było jak ja oblewałem moje egzaminy (no, nie do końca, bo miałem
    terminy co tydzień mniej-więcej). A było to 7 lat temu, w okresie
    posuchy po lawinie tych którzy się chcieli jeszcze załapać na egzamin w
    wieku 17 lat, i do tego w zimie (a wtedy do egzaminu podchodzi ZTCW
    mniej osób, swoją drogą nie wiem czemu).

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138


  • 64. Data: 2010-03-09 16:44:28
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>


    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:1c4jrosleire0$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.ne
    t...
    > Dnia Tue, 9 Mar 2010 16:25:58 +0100, neelix napisał(a):
    >
    >> Tearz można oblać 2 egzaminy w ciągu 1-go tygodnia.
    > Można wiedzieć gdzie?
    > Tak było jak ja oblewałem moje egzaminy (no, nie do końca, bo miałem
    > terminy co tydzień mniej-więcej). A było to 7 lat temu, w okresie
    > posuchy po lawinie tych którzy się chcieli jeszcze załapać na egzamin w
    > wieku 17 lat, i do tego w zimie (a wtedy do egzaminu podchodzi ZTCW
    > mniej osób, swoją drogą nie wiem czemu).

    Np. stolyca.
    neelix


  • 65. Data: 2010-03-09 17:21:24
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

    > Sprytniejszy w sensie, że postąpił zgodnie z tym jak się uczył czyli
    > zgodnie z prawem i nie najechał by nie pozwolić się ewidentnie wyrąbać.
    > Ukarany za to, że nie chcial się ewidentnie podlożyć, bo przejazd po
    > ciągłej musi skutkować zakończeniem egzaminu. Oczywiście kursant miałby
    > możliwośc odwołania się, ale kamera pokazałaby że można było przejechać.
    > neelix

    SKĄD WY BIERZECIE takie bzdurne informacje? Jesteście praktykami czy
    teoretykami? Chyba najgorszym typem teoretyków, bo nawet nie wiecie jak taki
    egzamin funkcjonuje.

    Otóż na egzaminie popełnić 2 mniejsze błędy typu:
    - wjazd na podwójną ciągłą, w przypadku kiedy trzeba najechać
    - niewłączenie świateł, kiedy egzamin odbywa się za dnia (zdarzały się takie
    przypadki, że osoba egzaminowana po prostu zapomniała w stresie włączyć
    świateł)
    - parkowanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
    - zawracanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
    - najechanie na ciągłą, bez rzecz jasna premedytacji
    - manewr bez kierukowskazu
    - brak dynamiki w jeździe (tutaj powinien nastąpić komentarz egzamiantora,
    że należy przyspieszyć/jechać żwawiej itp.)
    - przekrocznie 50 KM/h (chwilowe i z premedytacją)

    Kiedy ubija się od ręki?
    - Znak STOP
    - zielona strzałka bez zatrzmania auta
    - wymuszenia
    - inne niebezpieczne manewry autem

    Żaden EGZAMINATOR nie zabrania egzaminowanemu myśleć. Najeżdżam na podwójną
    ciągłą i mówię dlaczego. Jeżeli jechałby z naprzeciwka jakiś inny pojazd
    zatrzymałbym się przed źle zaparkowaną furą i powiedział, że chcę to auto
    objechać po podwójnej ciągłej lub zrobił manewr i powiedział dlaczego.

    W przypadku podanej w temacie historii, sam bym uwalił takiego kursanta,
    dlaczego? Bo manwer stanowił niezbpieczeństwo dla stanu technicznego
    samochodu i zdrowia pasażerów.



  • 66. Data: 2010-03-09 18:33:04
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Dla mnie 10 mm jaest wystarczającą odległościa do przejechania obok
    > (powoli).
    i tu wtrafiłeś w sedno POWOLI, a nie jedzie jak święta krowa 50 (bo takie
    ograniczenie) i zadowolony że się zmieścił.

    --
    Pozdrawiam
    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org


  • 67. Data: 2010-03-09 18:59:02
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Udupić kogoś, bo jazda nie była dynamiczna?

    To musiałby byc dla ciebie duzy szok! :))))
    Ale zgadzam sie - kursantów za cos takiego nie powinno sie uwalac.


  • 68. Data: 2010-03-09 18:59:03
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik GB g...@p...onet.pl ...

    >> Czyli przyznał rację egzaminatorowi. Brawo!
    >
    > E tam przyznał rację. A może po prostu zrobił rachunek co ma do
    > zyskania i stracenia?

    alez ja rozumiem powody.
    Ale nie zmienia to faktu, ze konsekwencja tego jest przyznanie racji
    instruktorowi. Albo mowiac inaczej - instruktor bedzie robił tak dalej, bo
    wie, ze mu włos z głowy nie spadnie.


  • 69. Data: 2010-03-09 18:59:03
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Masz problemy z samooceną.

    Raczej ty...

    No, to czas polozyc sie na ziemi, schodzac do poziomu powyzszych argumentów
    i zakonczyc dyskusje.


  • 70. Data: 2010-03-09 19:03:29
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>


    Użytkownik "Marcus Wright" <b...@a...mail.com> napisał w wiadomości
    news:hn5t21$n1h$1@node2.news.atman.pl...
    >> Sprytniejszy w sensie, że postąpił zgodnie z tym jak się uczył czyli
    >> zgodnie z prawem i nie najechał by nie pozwolić się ewidentnie wyrąbać.
    >> Ukarany za to, że nie chcial się ewidentnie podlożyć, bo przejazd po
    >> ciągłej musi skutkować zakończeniem egzaminu. Oczywiście kursant miałby
    >> możliwośc odwołania się, ale kamera pokazałaby że można było przejechać.
    >> neelix
    > SKĄD WY BIERZECIE takie bzdurne informacje? Jesteście praktykami czy
    > teoretykami? Chyba najgorszym typem teoretyków, bo nawet nie wiecie jak
    > taki egzamin funkcjonuje.
    > Otóż na egzaminie popełnić 2 mniejsze błędy typu:
    > - wjazd na podwójną ciągłą, w przypadku kiedy trzeba najechać
    > - niewłączenie świateł, kiedy egzamin odbywa się za dnia (zdarzały się
    > takie przypadki, że osoba egzaminowana po prostu zapomniała w stresie
    > włączyć świateł)
    > - parkowanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
    > - zawracanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
    > - najechanie na ciągłą, bez rzecz jasna premedytacji
    > - manewr bez kierukowskazu
    > - brak dynamiki w jeździe (tutaj powinien nastąpić komentarz egzamiantora,
    > że należy przyspieszyć/jechać żwawiej itp.)
    > - przekrocznie 50 KM/h (chwilowe i z premedytacją)
    > Kiedy ubija się od ręki?
    > - Znak STOP
    > - zielona strzałka bez zatrzmania auta
    > - wymuszenia
    > - inne niebezpieczne manewry autem
    > Żaden EGZAMINATOR nie zabrania egzaminowanemu myśleć. Najeżdżam na
    > podwójną ciągłą i mówię dlaczego. Jeżeli jechałby z naprzeciwka jakiś inny
    > pojazd zatrzymałbym się przed źle zaparkowaną furą i powiedział, że chcę
    > to auto objechać po podwójnej ciągłej lub zrobił manewr i powiedział
    > dlaczego.
    > W przypadku podanej w temacie historii, sam bym uwalił takiego kursanta,
    > dlaczego? Bo manwer stanowił niezbpieczeństwo dla stanu technicznego
    > samochodu i zdrowia pasażerów.

    To są bieżące informacje(stan faktyczny) z Polski A Ty skąd nadajesz, bo
    masz bardzo mizerne pojęcie o polskich kryterich egzaminacyjnych?
    neelix

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 ... 16


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: