  • 61. Data: 2010-03-09 16:34:02
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marcus Wright" <b...@a...mail.com> napisał w wiadomości
    news:hn5ge8$kml$1@node2.news.atman.pl...
    > NIE! Właśnie o to chodzi, że nie zrobił czegoś, co powinen być zrobić by
    > egzaminator czuł się 'bezpiecznie'. ;) O to tutaj chodzi.

    Nie wypierdzielił poza ciągłą z powodu stojącego auta. Miał zrobić 1-2m
    odstępu? Egzaminator powinien coś zasugerować, bo kursant wie, że jeśli jest
    możliwość to ma się zmieścić. Właściwą reakcją egzaminatora powinien być
    telefon w celu ukarania delikwenta za nieprawidłowe parkowanie i pochwała za
    precyzję dla egzaminowanego. Mógł po cichu powiedzieć po egzaminie: w
    przyszłości proszę rozważyć możliwość przejechania ciągłej, bo w takiej
    sytuacji tak będzie bezpieczniej. Najlepiej nic nie mówić.
    neelix

  • 62. Data: 2010-03-09 16:40:24
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pieprzenie. Co powinien zrobić egzaminowany? Włączyć lewy kierunek,
    > najechać na podwójną linię aby z bezpieczną odległością ominąć przeszkądę,
    > włączyć prawy kierunek i jechać dalej.
    > Egzaminowany został oblany, ponieważ tego nie zrobił. Egzaminator miał
    > prawo oblać tego kolesia, bo ten chciał być sprytniejszy od egzaminatora.

    Sprytniejszy w sensie, że postąpił zgodnie z tym jak się uczył czyli zgodnie
    z prawem i nie najechał by nie pozwolić się ewidentnie wyrąbać. Ukarany za
    to, że nie chcial się ewidentnie podlożyć, bo przejazd po ciągłej musi
    skutkować zakończeniem egzaminu. Oczywiście kursant miałby możliwośc
    odwołania się, ale kamera pokazałaby że można było przejechać.
    neelix

  • 63. Data: 2010-03-09 16:41:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 16:25:58 +0100, neelix napisał(a):

    > Tearz można oblać 2 egzaminy w ciągu 1-go tygodnia.

    Można wiedzieć gdzie?
    Tak było jak ja oblewałem moje egzaminy (no, nie do końca, bo miałem
    terminy co tydzień mniej-więcej). A było to 7 lat temu, w okresie
    posuchy po lawinie tych którzy się chcieli jeszcze załapać na egzamin w
    wieku 17 lat, i do tego w zimie (a wtedy do egzaminu podchodzi ZTCW
    mniej osób, swoją drogą nie wiem czemu).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 64. Data: 2010-03-09 16:44:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    t...

> [...]
    > wieku 17 lat, i do tego w zimie (a wtedy do egzaminu podchodzi ZTCW
    > mniej osób, swoją drogą nie wiem czemu).

    Np. stolyca.
    neelix

  • 65. Data: 2010-03-09 17:21:24
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

> [...]
    > ciągłej musi skutkować zakończeniem egzaminu. Oczywiście kursant miałby
    > możliwośc odwołania się, ale kamera pokazałaby że można było przejechać.

    SKĄD WY BIERZECIE takie bzdurne informacje? Jesteście praktykami czy
    teoretykami? Chyba najgorszym typem teoretyków, bo nawet nie wiecie jak taki
    egzamin funkcjonuje.

    Otóż na egzaminie popełnić 2 mniejsze błędy typu:
    - wjazd na podwójną ciągłą, w przypadku kiedy trzeba najechać
    - niewłączenie świateł, kiedy egzamin odbywa się za dnia (zdarzały się takie
    przypadki, że osoba egzaminowana po prostu zapomniała w stresie włączyć
    świateł)
    - parkowanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
    - zawracanie na kilka razy (czyli duża ilość korekt)
    - najechanie na ciągłą, bez rzecz jasna premedytacji
    - manewr bez kierukowskazu
    - brak dynamiki w jeździe (tutaj powinien nastąpić komentarz egzamiantora,
    że należy przyspieszyć/jechać żwawiej itp.)
    - przekrocznie 50 KM/h (chwilowe i z premedytacją)

    Kiedy ubija się od ręki?
    - Znak STOP
    - zielona strzałka bez zatrzmania auta
    - wymuszenia
    - inne niebezpieczne manewry autem

    Żaden EGZAMINATOR nie zabrania egzaminowanemu myśleć. Najeżdżam na podwójną
    ciągłą i mówię dlaczego. Jeżeli jechałby z naprzeciwka jakiś inny pojazd
    zatrzymałbym się przed źle zaparkowaną furą i powiedział, że chcę to auto
    objechać po podwójnej ciągłej lub zrobił manewr i powiedział dlaczego.

    W przypadku podanej w temacie historii, sam bym uwalił takiego kursanta,
    dlaczego? Bo manwer stanowił niezbpieczeństwo dla stanu technicznego
    samochodu i zdrowia pasażerów.

  • 66. Data: 2010-03-09 18:33:04
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Dla mnie 10 mm jaest wystarczającą odległościa do przejechania obok
    > (powoli).
    i tu wtrafiłeś w sedno POWOLI, a nie jedzie jak święta krowa 50 (bo takie
    ograniczenie) i zadowolony że się zmieścił.

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 67. Data: 2010-03-09 18:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Udupić kogoś, bo jazda nie była dynamiczna?

    To musiałby byc dla ciebie duzy szok! :))))
    Ale zgadzam sie - kursantów za cos takiego nie powinno sie uwalac.

  • 68. Data: 2010-03-09 18:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik GB g...@p...onet.pl ...

    > E tam przyznał rację. A może po prostu zrobił rachunek co ma do
    > zyskania i stracenia?

    alez ja rozumiem powody.
    Ale nie zmienia to faktu, ze konsekwencja tego jest przyznanie racji
    instruktorowi. Albo mowiac inaczej - instruktor bedzie robił tak dalej, bo
    wie, ze mu włos z głowy nie spadnie.

  • 69. Data: 2010-03-09 18:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Masz problemy z samooceną.

    Raczej ty...

    No, to czas polozyc sie na ziemi, schodzac do poziomu powyzszych argumentów
    i zakonczyc dyskusje.

  • 70. Data: 2010-03-09 19:03:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > W przypadku podanej w temacie historii, sam bym uwalił takiego kursanta,
    > dlaczego? Bo manwer stanowił niezbpieczeństwo dla stanu technicznego

    To są bieżące informacje(stan faktyczny) z Polski A Ty skąd nadajesz, bo
    masz bardzo mizerne pojęcie o polskich kryterich egzaminacyjnych?
    neelix