  • 101. Data: 2010-03-10 18:12:09
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hn8iut$9bg$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak nie potwierdzają z góry założonej teorii to tym gorzej dla nich;)

    Temat dla Was jak widzę obcy. Gdzie jest statystyka po ile razy w danym
    wordzie ci sami kursanci zdają egzamin? Gdzie są dane ilu zmieniło ośrodek
    egzaminacyjny na "ostrołękę"?
    neelix

  • 102. Data: 2010-03-10 18:53:33
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-10 18:12, neelix pisze:

    > Temat dla Was jak widzę obcy. Gdzie jest statystyka po ile razy w danym
    > wordzie ci sami kursanci zdają egzamin? Gdzie są dane ilu zmieniło
    > ośrodek egzaminacyjny na "ostrołękę"?

    To pokaż te statystyki. Ja nie znam nikogo kto potrafi jeździć i zdawał
    więcej niż 2 razy. Owszem pomijam bardzo dawne lata, gdy bez łapówki to
    nie było rozmowy. Teraz to się dość znacznie zmieniło i wydaje mi się,
    że bardzo mocno przesadzasz.

    A jak ktoś zamiast uczyć się jeździć, kombinuje z wyjazdami do jakieś
    Ostrołęki, to jego problem, sam działa sobie na szkodę. IMHO łatwiej
    zdać egzamin w mieście gdzie się robiło kurs niż w innym. Bo
    przynajmniej może sobie potrenować trasę na której będzie jeździł i
    zapoznać z różnymi "mykami", które mogą się przytrafić.

    A.

  • 103. Data: 2010-03-10 18:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik GB g...@p...onet.pl ...

    > A to co innego (pomijając że miałeś na myśli chyba egzaminatora).
    > Dlatego mimo że odwoływanie się jest mało sensowne to dobrze że są
    > jeszcze tacy "donkiszotowie" którzy do pewnego stopnia temperują co
    > gorsze wybryki egzaminatorów.

    Tak, miałem na mysli egzaminatora.
    Mysle sobie, ze moze warto byłoby pisac skargi na egzaminatora wskazujac
    konkretny egzamin jak juz sie dostanie PJ. Wtedy ryzyko zadne, a szansa ze
    jak ten sam urzedas skrzywdzi kilka osób, to w koncu ktos zwroci na niego
    uwage.
    Jak myslicie?

    Zeby było smieszniej - ja zdałem za 3 razem i pierwsze dwa razy oblalem
    absolutnie słusznie.

  • 104. Data: 2010-03-10 19:07:26
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > więcej niż 2 razy. Owszem pomijam bardzo dawne lata, gdy bez łapówki to
    > nie było rozmowy. Teraz to się dość znacznie zmieniło i wydaje mi się, że

    Nie potrafi jeździć i zdał za 2-gim razem??? Bardzo ciekawe. Wcale nie masz
    pojęcia o egzaminach. Nie wiem po co z Tobą dyskutuję.

> [...]
    > egzamin w mieście gdzie się robiło kurs niż w innym. Bo przynajmniej może
    > sobie potrenować trasę na której będzie jeździł i zapoznać z różnymi

    Zero pojęcia o zdawaniu egzaminów i zdawalności.
    neelix

  • 105. Data: 2010-03-10 19:22:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Mar 2010 11:03:46 +0100, "neelix" <a...@w...pl> wrote:

    >Nawet nie chce mi się pisać byś wrócił do piaskownicy i poszukał swojego
    >poziomu dyskusji wśród przedszkolaków.

    To po co piszesz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 106. Data: 2010-03-10 19:39:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    neelix w <news:hn8nql$cq0$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Nie potrafi jeździć i zdał za 2-gim razem??? Bardzo ciekawe. Wcale nie masz
    > pojęcia o egzaminach. Nie wiem po co z Tobą dyskutuję.

    Najpierw się neelix naucz czytać, potem udzielaj odpowiedzi.

    I odpowiadając Arkowi -- ja znam osobiście takich, którzy zdali za
    pierwszym/drugim razem, a nie potrafią jeździć.

    > Zero pojęcia o zdawaniu egzaminów i zdawalności.

    Ty raczej też nie masz pojęcia, zielonego.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 107. Data: 2010-03-10 20:56:36
    Od: Czarek <...@...pl>

    neelix wrote:
    > Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Praktyka
    > pokazuje, że większość zdaje n razy, a to n najczęściej jest większe od
    > 3-ch. 70% nie zdaje za pierwszym razem tylko za n-tym.

    No, widzę u kolegi pewną znaczącą ewolucję poglądów...
    4 postingi wstecz: "Jak ktoś umie jeździć, a nie zdaje 10-ty raz
    to chyba coś jest nie tak.",
    3 postingi wcześniej: "Norma w DC to powyżej 7.",
    2 postingi temu: "Praktyka pokazuje ok. 7 razy(...)",
    teraz: "Praktyka pokazuje, że większość zdaje n razy,
    a to n najczęściej jest większe od 3-ch.". :)

    Ja tylko chciałbym dodać, że wg statystyk w Warszawie za pierwszym razem
    zdaje około 25% kursantów, a w każdej kolejnej próbie udaje się to
    kolejnym blisko 30%. Z tego wynika, że około 60% zdających zdaje nie
    później niż za trzecim podejściem. Więc nadal mijasz się z prawdą
    pisząc, że większość zdaje najczęściej więcej niż 3 razy.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 108. Data: 2010-03-10 22:09:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-10 13:21:55 +0100, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > jak to co, blokowalem warunkowy prawoskret, niepotrzebnie czekajac az
    > pieszy opusci pasy, mimo iz moglem spokojnie na pasy wjechac, nie
    > wymuszajac na nim pierszenstwa, ani go nie "straszac"

    OK, nie mam więcej pytań.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 109. Data: 2010-03-10 22:59:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Nie potrafi jeździć i zdał za 2-gim razem???

    gratuluje...

  • 110. Data: 2010-03-10 23:07:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-10 19:07:26 +0100, "neelix" <a...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie potrafi jeździć i zdał za 2-gim razem???

    Dziwię się, że panujecie nad dyskusją tak nieuważnie się czytając...

    --
    Bydlę