  • 111. Data: 2010-03-11 08:59:34
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:hn91q0$93q$2@inews.gazeta.pl...

    > OK, nie mam więcej pytań.
    > :-)

    no dokladnie, na szczescie pchniety za pierwszym razem w ostatnim momencie,
    to bo pazdziernik byl, wiec i tak zlazlem z motoru caly sztywny bo 6 stopni
    bylo,
    kumpla zona miala mniej szaczescie, zdawala w tym samym czasie i oblala na
    ostatnich pasach pod brama osrodka, dojezdzala do pasow, widzi jakas pinde
    gadajaca przez telefon i krecaca sie przy krawezniku, zwalnia bo laska
    kieryje sie w kierunku pasow, laska sie odwraca od pasow, dziewczyna wjezdza
    na pasy, a wtym momencuie laska sie odwraca ponownie i wlazi na pasy i
    pozamiaten, babsztyl nawet sie nie rozejzal, wlazl prosto na pasy z
    telefonem przy uchu, ale dyskusji z egzaminatorem oczywiscie nie bylo

  • 112. Data: 2010-03-11 10:36:14
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-10 19:39, 'Tom N' pisze:

    > Najpierw się neelix naucz czytać, potem udzielaj odpowiedzi.
    >
    > I odpowiadając Arkowi -- ja znam osobiście takich, którzy zdali za
    > pierwszym/drugim razem, a nie potrafią jeździć.

    To raczej potwierdza wersję, że zdanie egzaminu nie jest wcale takie trudne.

    A.

  • 113. Data: 2010-03-11 10:37:31
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-10 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > gratuluje...

    To doskonale ilustruje Neelixa, wszystko odbiera na opak. Gdyby czytać
    co on pisze a następnie zrobić z tego taki "negatyw" to mogło by się
    okazać, że całkiem sensownie pisze:)

    A.

  • 114. Data: 2010-03-11 14:05:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    .

    > Najpierw się neelix naucz czytać, potem udzielaj odpowiedzi.
    > I odpowiadając Arkowi -- ja znam osobiście takich, którzy zdali za
    > pierwszym/drugim razem, a nie potrafią jeździć.

    A ja znam takich, którzy zdali i potrafią.

    > Ty raczej też nie masz pojęcia, zielonego.

    A jakie Ty masz? A jakie kwalifikacje do oceny??? Obaj natomiast macie
    skłonności do łatwego i najczęściej mylnego oceniania i dyskredytowania
    innych. Może tak zdefiniujecie na czym polega to wasze "potrafi jeździć".
    Przy waszych górnolotnych kryteriach prawdopodobnie nikt oprócz Was nie
    potrafi. Przy zdroworozsądkowym podejściu po zdanym egzaminie kursant
    potrafi jeździć w stopniu wystarczającym i nie wam to oceniać. Oczywiście
    dopóki nie zacznie jeździć jak większość czyli jak kretyn. Na naukę ma całe
    życie.
    neelix

  • 115. Data: 2010-03-11 14:12:55
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > To raczej potwierdza wersję, że zdanie egzaminu nie jest wcale takie
    > trudne.

    Wcale. Zdawalność 30% to prawie każdy zdaje prawda? W Ostrołęce wygarnęli za
    tą łatwość. :-) Owszem, czasem podciągają statystyki i puszczają za drugim
    razem. Jeśli ktoś rzeczywiście szybko i bez łaski zdaje to ma predyspozycje
    i/lub szczęście. Chłopakom jest łatwiej. Wyobrażasz sobie jeszcze mniejszą
    zdawalność w skali roku niż 30% i taką krajową normę?
    neelix

  • 116. Data: 2010-03-11 14:19:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Dziwię się, że panujecie nad dyskusją tak nieuważnie się czytając...

    Przypuszczam, że ten który jeździ jednak zdał czyli zdawał 1-2 razy.
    Istnieje też możliwość, że jeździ choć nie zdawał. Jak zdał skoro nie umie
    jeździć i kto oprócz egzaminatora jest upoważniony do takiej oceny? Tak to
    można ocenić wszystkich. Na podstawie zachowania na drodze można tak
    powiedzieć o 99,99% kierowców tylko jaki to ma sens?
    neelix

  • 117. Data: 2010-03-11 14:24:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to chyba coś jest nie tak.",
    > 3 postingi wcześniej: "Norma w DC to powyżej 7.",
    > 2 postingi temu: "Praktyka pokazuje ok. 7 razy(...)",
    > teraz: "Praktyka pokazuje, że większość zdaje n razy,
    > a to n najczęściej jest większe od 3-ch.". :)
    > Ja tylko chciałbym dodać, że wg statystyk w Warszawie za pierwszym razem
    > zdaje około 25% kursantów, a w każdej kolejnej próbie udaje się to
    > kolejnym blisko 30%. Z tego wynika, że około 60% zdających zdaje nie
    > później niż za trzecim podejściem. Więc nadal mijasz się z prawdą pisząc,
    > że większość zdaje najczęściej więcej niż 3 razy.

    Wcale to się tak nie przekłada. Może nowi zdają, bo starzy najczęściej
    bujają się na poziomie n>3? Ktoś musi przecież zdawać, bo zlikwidowaliby te
    wordy.
    neelix

  • 118. Data: 2010-03-11 14:30:27
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D37BFEECF976budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik GB g...@p...onet.pl ...

    > Tak, miałem na mysli egzaminatora.
    > Mysle sobie, ze moze warto byłoby pisac skargi na egzaminatora wskazujac
    > konkretny egzamin jak juz sie dostanie PJ. Wtedy ryzyko zadne, a szansa ze
    > jak ten sam urzedas skrzywdzi kilka osób, to w koncu ktos zwroci na niego
    > uwage.
    > Jak myslicie?
    > Zeby było smieszniej - ja zdałem za 3 razem i pierwsze dwa razy oblalem
    > absolutnie słusznie.

    Pomysł chyba dobry. Niestety zdający się boją że podpadną, a tym, którzy
    zdali już nie zależy. Niektórzy kursanci wiedzą, że oblano ich słusznie, ale
    potrafią też ocenić, że zostali skrzywdzeni. Kamery miały pomóc kursantom w
    odwoływaniu się, a to była taka lipa jak ze światłami w dzień w kewstii
    bezpieczeństwa.
    neelix

  • 119. Data: 2010-03-11 14:31:21
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:vqofp594g606ip8339hv0igrgf6t1lv13f@4ax.com...

    > To po co piszesz?

    Piszę z niechęcią, bo skomentować trzeba.
    neelix

  • 120. Data: 2010-03-11 14:33:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > pasy i pozamiaten, babsztyl nawet sie nie rozejzal, wlazl prosto na pasy z
    > telefonem przy uchu, ale dyskusji z egzaminatorem oczywiscie nie bylo

    Egzaminowany niestety zawsze dostaje po dupie, co jest bardzo krzywdzące.
    neelix