    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Date: Fri, 12 Mar 2010 18:23:47 +0100

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hncrsk$435$1@news.onet.pl...

    > Zinterpretuj je więc poprawnie, albo znajdź wiarygodne statystyki.

    W statystykach, sondażach zawsze jest jakiś haczyk. Mnie interesują wieści z
    pierwszej ręki a nie zabiegi wordu o lepszą opinię przy maksymalnym zysku
    finansowym.

    > Które niewątpliwie nie oddają całości rzeczywistości, a jedynie bardzo
    > drobny jej wycinek, zniekształcony dodatkowo przez fakt subiektywizmu
    > osób, które były w tym przypadku jednocześnie i obserwatorami i obiektam
    > badań.

    Na pewno nie oddają całości. No ale chyba nie problem zauważyć, że w danej
    grupie co ktoś wyjeżdża z placu o ile wyjeżdża to zaraz wraca? Jest źle, a
    nawet bardzo źle. Pytanie tylko czemu to ma służyć. Jeśli to odsiew dla
    większego bezpieczeństwa na drogach to można zrozumieć. Jeśli to zagrywki
    dla kasy to jest to naganne.
    neelix