  • Data: 2010-03-13 16:25:16
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:hng3ef$1ph$1@inews.gazeta.pl...

    > Egzaminator wyszedł z auta i dokonywał pomiaru?

    Myślisz, że nie widać tego bez wysiadania jeżdżąc w dane miejsce
    przynajmniej kilkadziesiąt razy w miesiącu?

    > Nie obowiązuje coś, czego nie ma.
    > A gdy masz drogę przykrytą śniegiem, to nie ma linii.

    W nocy też nie ma?

    > (teraz napisz coś o tym, że kierowca ma obowiązek oczyszczania każdej
    > drogi, by się upewnić)

    > No tak.
    > Ciągła linia to B-20?

    Nie wiedziałeś?

    > Bo problem polega na tym, że rozmawiamy o linii namalowanej na aslfacie, a
    > nie o znaku stop.
    > Możesz spróbować trzymać się tematu?

    A linia przy B-20 jest namalowana na poboczu, albo na słupku znaku
    drogowego.

    > Kiedyś, w innej dyskucji napisałem, że gdyby ustawodawca chciał, by nie
    > przekraczać takiej linii, to postawiłby zapory betonowe.

    Dla czytającego i myślącego człowieka wystarczy definicja znaku.

    > I wiesz co? Ustawodawca robi dokładnie w taki sposób, jaki opisałem.
    > Chcesz świeżego przykładu?
    > Z Warszawy?
    > Jest takie miejsce - Becka - Witosa.
    > Długi czas były tam tylko linie namalowane, ale nie przeszkadzały
    > kierowcom kompletnie.
    > I ustawodwca postanowił pokazać, że mu na tym zależy, by nie przekraczać -
    > postawił betonowe zapory.
    > Ciekawe dlaczego?
    > Czyżby wątpił w ustanowiuone przez siebie prawo?
    > Czy może chciał pokazać, że tam _naprawdę_ nie wolno przekraczać tej
> [...]

    Zwątpił w kierowców i ich znajomość prawa.
    neelix