  • Data: 2010-03-11 14:05:25
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:100310.193920.pms.1882@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Najpierw się neelix naucz czytać, potem udzielaj odpowiedzi.
    > I odpowiadając Arkowi -- ja znam osobiście takich, którzy zdali za
    > pierwszym/drugim razem, a nie potrafią jeździć.

    A ja znam takich, którzy zdali i potrafią.

    > Ty raczej też nie masz pojęcia, zielonego.

    A jakie Ty masz? A jakie kwalifikacje do oceny??? Obaj natomiast macie
    skłonności do łatwego i najczęściej mylnego oceniania i dyskredytowania
    innych. Może tak zdefiniujecie na czym polega to wasze "potrafi jeździć".
    Przy waszych górnolotnych kryteriach prawdopodobnie nikt oprócz Was nie
    potrafi. Przy zdroworozsądkowym podejściu po zdanym egzaminie kursant
    potrafi jeździć w stopniu wystarczającym i nie wam to oceniać. Oczywiście
    dopóki nie zacznie jeździć jak większość czyli jak kretyn. Na naukę ma całe
    życie.
    neelix