  • Data: 2010-03-11 14:30:27
    Temat: Re: Jak oblać egzamin na PJ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Xns9D37BFEECF976budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik GB g...@p...onet.pl ...

    > Tak, miałem na mysli egzaminatora.
    > Mysle sobie, ze moze warto byłoby pisac skargi na egzaminatora wskazujac
    > konkretny egzamin jak juz sie dostanie PJ. Wtedy ryzyko zadne, a szansa ze
    > jak ten sam urzedas skrzywdzi kilka osób, to w koncu ktos zwroci na niego
    > uwage.
    > Jak myslicie?
    > Zeby było smieszniej - ja zdałem za 3 razem i pierwsze dwa razy oblalem
    > absolutnie słusznie.

    Pomysł chyba dobry. Niestety zdający się boją że podpadną, a tym, którzy
    zdali już nie zależy. Niektórzy kursanci wiedzą, że oblano ich słusznie, ale
    potrafią też ocenić, że zostali skrzywdzeni. Kamery miały pomóc kursantom w
    odwoływaniu się, a to była taka lipa jak ze światłami w dzień w kewstii
    bezpieczeństwa.
    neelix