    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak nie przekładnia maglownica to co?
    Date: Fri, 9 Sep 2016 11:51:32 +0200

    W dniu 2016-09-09 o 11:35, twistedme pisze:

    > Objawy "chrupania" wyczuwalne na sprzęgle i kierownicy podczas powolnego
    > ruszania ze skręconymi kołami w lewo (prawie na max) i podczas wjazdu
    > np. na krawężnik ze skręconymi kołami.
    >
    > Jak kręcę kierownicą na postoju, to pod koniec kręcenia w lewo jest
    > czasami taki moment kiedy też czuć to "chrupanie".
    >
    > Jazda po kilku mechanikach. Pierwszy stwierdził, że nic nie czuć,
    > jeździł trochę po placu, popatrzył pod spód, nic nie stwierdził, poza
    > lekko sparciałą gumką i stwierdził bez przekonania, że można by wymienić
    > łożyska amortyzatora, musiał być bardzo mało przekonany, bo miał
> [...]
    A może przegub homokinetyczny pada?
    Na górze masz łożysko w gnieździe amortyzatora, na dole masz przergub
    końcówki wahacza. Może ta dolna kulka przy odpowiednim kącie dostaje luzu?

    Ja bym pojechał na stację diagnostyczną, za 10 złotych sprawdzą na
    szarpakach przy kołach skręconych i na prosto.

    --
    viktorius