eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak nie obciążać zimnego silnika › Re: Jak nie obciążać zimnego silnika
  • Data: 2011-11-01 09:22:23
    Temat: Re: Jak nie obciążać zimnego silnika
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Właśnie to jest kwintesencją mojego dylematu ;). Masz niższe obroty
    > i większą pracę ze względu na przełożenie którą musi wykonać nierozgrzany
    > silnik. Albo wysokie obroty, większe ciśnienie oleju i mniejszą pracę do
    > wykonania aby utrzymać te 80. Dodatkowo szybciej się rozgrzeje na wyższych
    > obrotach. Więc jak lepiej?
    >

    Jaką większą pracę? Czy Ci tłoki trzeszczą na niski obrotach? Chyba nie,
    jest niebezpieczeństwo, że panwewki się obrócą - też nie. więc imo
    obciążeniu nic do tego. Co do ciśnienia oleju to się nie wypowiadam bo
    nie wiem kiedy pompa ma największą sprawność. Może jest jak z turbiną -
    wstaje przy określonych obrotach a później pompuje już stałe doładowanie
    - nie wiem.

    Nigdy nie spotkałem się z twierdzeniem, że zimny silnik ma lżej jak się
    go wyżej kręci...Z tym szybkim rozgrzewaniem to równie dobrze możesz
    odkręcić manetkę na maxa przez 1 min przed jazdą - silnik się ogrzeje
    szybciej - pytanie jak długo pożyje przy takim traktowaniu?

    Wszyscy jak jeden mąż mówią Ci, że mniejsze obroty na zimnym silniku to
    zdrowie silnika. Zrobisz jak zechcesz...

    --
    _______
    Songoku
    2011 ZX10R ABS
    Power is black

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: