  • Data: 2011-12-21 23:04:39
    Temat: Re: Jak narysować ślimak?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 08:47:32 +0100, Irek N. napisał(a):
    > Dlaczego?

    Nie trzeba sinusa i cosinusa, a moze nawet kilku.
    Prosta zaleznosc jednej zmiennej od kata obrotu.

    > Kiedy widzisz ja mam problem z CAD-em, a nie CAM-em. Mam problem
    > narysować bryłę, a nie ją wyfrezować.
    > Gdyby w SW nie było błędu, narysowanie takiego ślimaka trwało by pewnie
    > z 10 minut, a tak - rzeźbimy jak możemy i ideału nie ma :(

    No ale to wczesniej pisales i dlatego pytalem po co ci to.
    Skoro mozesz wyfrezowac, to po co rysowac ?
    Chyba ze zle zrozumialem - jak juz cos masz w Solidworks, to frezarka sobie
    radzi, ale problem z wpisaniem tego slimaka w SW ?

    J.