  • Data: 2010-08-03 12:00:03
    Temat: Re: Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.08.2010 hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> napisał/a:

    > różnica jest prosta - wywraca się we mnie wszystko widząc nudne
    > samochody. dlatego sobie kupiłem pomarańczową zabawkę.

    No tu nie ma problemu.

    > a obecny "tatusiowóz" jest niestety grafitowy, i trzeba się go (z innych
    > powodów) pozbyć. więc nie chcę mieć kolejnego nudnego, szarawego
    > jeździdełko. funkcja funkcją, ale wygląd też jest ważny. choćby dlatego,
    > że kolorowy samochód łatwiej znaleźć na parkingu.

    Przy czym przemalowanie nowego to zapewne 1/4 wymienionego budżetu, który
    jeśli ma taki pozostać to niestety ale sprowadzi Cie do zakupu golasa,
    albo zmiany półki. Auto trzeba rozebrać do gołej blachy, kupić trochę
    nierozbieralnych części, plus konsekwencje bo nie wszystko złożysz jak
    fabryka. Plastki niektóre są jaby to nazwać raz-zakładalne, uszczelki
    w szybach do wycięcia i kupienia: to czas i pieniądze. Później konsekwencje
    bo deska skrzeczy i "ten typ tak ma, nie za te pieniądze panie" i wprowadzenie
    tego auta na rynek wtórny "czemu malowany".
    Sprowadzasz to do zajebiście fiolerowe gołe A3 1.6 vs grafitowe A6. na tatusiowóz?

    > nie wiem ile kosztuje przemalowanie. na razie mimo moich relatywnie
    > prostych pytań wątek całkowicie zdryfował na "wybór samochodu", lub "po
    > co kolorować".

    Bo to się samo nasuwa we funkcji zastosowania, władujesz budżet w kolor
    (nie uważam że to nie istotne), ale pewnie w tym budżecie zrobienie tego dobrze
    to pewnie z 25k uszczupli kieszeń i o tyle po prostu gorsze auto kupisz.

    > racjonalność jest nudna. jakbym chciał "racjonalnie", to bym kupił
    > czarnego albo szarego avensisa i znalazł pracę gdzie się pracuje w
    > garniturze. po czym po jakiś 2-3 tygodniach wziął siekierę i poszedł
    > mordować ciężarne staurszki, bo przecież trzeba jakoś odreagować.

    Przesadzasz, albo masz napad chwilowego nadmiaru wolnej gotówki, ale to uleczalne ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".