  • Data: 2010-08-03 11:30:17
    Temat: Re: Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-03, Sergiusz Rozanski <w...@s...com> wrote:
    > Dla takiego zastosowania to polecam kolor: praktyczny - nie nagrzewający wnętrza,
    > maskujący kurz i sól. Skoro dalej piszesz że to ma być tatusiowóz to
    > co za różnica w jakim kolorze - a już nadszczuplanie znaczne budżetu na

    różnica jest prosta - wywraca się we mnie wszystko widząc nudne
    samochody. dlatego sobie kupiłem pomarańczową zabawkę.
    a obecny "tatusiowóz" jest niestety grafitowy, i trzeba się go (z innych
    powodów) pozbyć. więc nie chcę mieć kolejnego nudnego, szarawego
    jeździdełko. funkcja funkcją, ale wygląd też jest ważny. choćby dlatego,
    że kolorowy samochód łatwiej znaleźć na parkingu.

    > przemalowywanie auta to poroniony pomysł - szczególnie w tym zastosowaniu.
    > Zachowując stały budżet poprostu utopisz kase w kolorze, a ucierpi na tym
    > właściwe zastosowanie auta, możesz za tą samą kase kupić lepsze wyposażenie lub
    > jak i tak miałeś brać full wypas to zapewne starczy na zmianę półki.

    nie wiem ile kosztuje przemalowanie. na razie mimo moich relatywnie
    prostych pytań wątek całkowicie zdryfował na "wybór samochodu", lub "po
    co kolorować".

    > No chyba że to czynnki zawnętrzny (kobieta - ma być zielony) to nie ma lekarstwa,
    > w innym wypadku łatwo racjonalnie się wyleczyć ;)

    racjonalność jest nudna. jakbym chciał "racjonalnie", to bym kupił
    czarnego albo szarego avensisa i znalazł pracę gdzie się pracuje w
    garniturze. po czym po jakiś 2-3 tygodniach wziął siekierę i poszedł
    mordować ciężarne staurszki, bo przecież trzeba jakoś odreagować.

    anyway - czy ktoś spotkał się z czymś takim jak przemalowanie nowego
    samochodu? czy są jakieś konsekwencje gwarancyjno/prawne?

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007